اخذ PR کانادا آسان است

به گزارش مجله تار و سه تار، PR در کانادا

تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی به ویژه ، دانشجویان کشور ما قصد دارند پس از تحصیل در کشور کانادا در آن جا بمانند و PR کانادا بگیرند . دلایل زیادی برای این تصمیم وجود دارد مانند گرم و صمیمی بودن مردم کانادا ، محیط چند فرهنگی ، فرصت های شغلی فراوان ، محدوده ای برای زندگی پر تحرک و مهمتر از همه ، سیاست های مهاجرت انعطاف پذیر این کشور . کانادا فرایند اقامت دائم برای دانشجویان بین المللی را ساده نموده است . برای اعمال و استفاده از PR در کانادا ، بسیار مهم است که با هر جنبه ای از آن آشنا شوید .

اخذ PR کانادا آسان است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اقامت دائم (PR) چیست ؟

اقامت دائم شرایطی است که به شهفرایندان غیر کانادایی داده می گردد که به طور قانونی به کانادا مهاجرت نموده اند . شرایط PR کانادا به شهفرایندان غیر کانادایی اجازه می دهد که در هر نقطه از کانادا بدون محدودیت زمانی کار و زندگی نمایند . همچنین اجازه می دهد تا به آن ها مسئولیت ها و وظایف برابر با مردم محلی محول گردد . برنامه های مهاجرت زیادی در کانادا وجود دارد که به PR منجر می گردد ، مانند برنامه Express Entry ، برنامه های (Provincial Nominee (PNP) ، Canadian Experience Clas (CEC)، Federal Skilled Worker (FSW و غیره .

یک فرد برای دریافت PR کانادا ، می بایست حداقل برای 2 سال در یک دوره 5 ساله در کانادا اقامت داشته باشد . برای اطلاع از نحوه درخواست PR، از وب سایت رسمی دولت کانادا دیدن کنید .

چرا به PR احتیاج دارید ؟

کانادا یکی از مقاصد محبوب تحصیلی دنیا است . طبق گزارش اداره آموزش و پرورش بین المللی کانادا ، در سال 2016 حدود 353000 دانشجوی بین المللی را از سراسر دنیا در کنادا اقامت داشته اند . بخش عمده دانشجویان بین المللی در کانادا شامل دانشجویانی از هند ، ایالات متحده ، چین ، کره جنوبی و فرانسه بوده اند . از جمله مهمترین دلایلی که چرا کانادا نسبت به سایر مقاصد تحصیلی دنیا ترجیح داده می گردد ، فرصت های شغلی و کارهای عظیم است . و یکی از دلایل اصلی این است که اقامت دائم در کانادا در حال حاضر برای دانشجویان بین المللی راحت تر است . طبق آمار اداره آموزش و پرورش بین المللی کانادایی ، حدود 51 درصد از دانشجویان بین المللی در سال 2015 برای اخذ PR کانادا برنامه ریزی می کردند .

مزایای اقامت دائم

  • این امر در دریافت شهفرایندی کانادا مفید است .
  • با دارا بودن آن اجازه تحصیل ، کار و زندگی در هر ایالت کانادا وجود دارد .
  • حق تحصیل در مدارس دولتی کانادا تا سن 18 سالگی در هر جای کانادا برای فرزندان وجود دارد .
  • اجازه شرکت در هر دبیرستان ، دانشگاه یا کالج کانادا وجود دارد .
  • هزینه تحصیل در کانادا در سطح تحصیلات عالی را کاهش می دهد .
  • امکان دسترسی به مزایای اجتماعی و پزشکی که بیشتر شهفرایندان کانادا دریافت می نمایند ، برقرار می گردد .
  • اجازه می دهد تا تقریبا همان مسئولیت ها ، وظایف و حقوق شهفرایندان کانادایی مانند حق برخورداری از محافظت ، حق داشتن وکیل و مترجم و وظایفی مانند پرداخت مالیات ، احترام به قوانین کانادایی در شهر ، ایالت و سطح فدرال و غیره را داشته باشید .
  • پوشش بهداشتی در سطح دنیای را پوشش می دهد و همچنین هزینه های پزشکی ضروری را شامل می گردد ، مانند چک آپ ها ، واکسیناسیون ها ، بازدید های اورژانس و غیره .
  • حفاظت تحت منشور حقوق و آزادی های کانادایی و قانون کانادا را تضمین می نماید .
  • حق برخورداری از چندین مزایای امنیتی مانند مکمل درآمد تضمین شده ، برنامه بازنشستگی کانادا و مزایای مالیات بر کودک کانادا در آن وجود دارد .
  • در آن کپی رایت چندین مزایای اجتماعی مانند یاری های اجتماعی ، حقوق بازنشستگی پایه ، بیمه بیکاری ، داروهای یارانه ای ، مزایای مالیاتی خاص ، بیمه پیری ، جبران خسارت کارگران به شرایط خاص ، دوره های ویژه کار در امور دولتی و غیره داده می گردد .
  • این حق را برای حمایت از دیگر اعضای خانواده برای PR کانادا فراهم می نماید .

چطور کانادا اخذ PR را برای دانشجویان بین المللی ساده تر نموده است ؟

کانادا اخذ PR را برای دانشجویان بین المللی با ساده سازی فرایند مهاجرت آنلاین ساده تر نموده است . دولت کانادا تغییرات مهمی در برنامه Express Entry ، یک سیستم انتخاب مهاجرتی آنلاین که اپلیکیشن های PR کانادا را مدیریت می نماید ایجاد نموده است ، و به فاکتورهایی از اپلیکیشن چون سابقه کار ، سن ، مهارت زبان و سطح تحصیلات رتبه می دهد . قوانین جدید دانشجویان را در موقعیت بهتری قرار می دهد از کشور را در صندلی بهتر قرار می دهد - جستجوی فرصت کاری پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های کانادا و اخذ PR آسان است . Express Entry جدید و تبدیل شده برای دولت کانادا قدرت انتخاب مهاجران با مهارت فراوان و جذب آن ها به کشور و تقویت اقتصاد و جامعه را به ارمغان آورده است .

در قوانین جدید

  • به دانشجویان بین المللی که دارای تحصیلات عالی در کانادا هستند امتیازات اضافی اعطا می گردد . مانند مدارک undergraduate یا postgraduate : 30 امتیاز برای تکمیل دوره کارشناسی یا مدرک کارشناسی ارشد و 15 امتیاز برای تکمیل یک برنامه یک ساله یا دو ساله .
  • به دانشجویان بین المللی که برای اپلای دعوت نامه ای دریافت نموده اند ، زمان بیشتری برای ارسال درخواست PR کانادا داده می گردد و پردازش درخواست سریعتر انجام می گردد .

مترجم : امید کریمی

منبع : www.degreefromcanada.com

آخرین مطالب وب سایت

منبع: studyunique
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 837

به "اخذ PR کانادا آسان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ PR کانادا آسان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید