استارت پرسپولیس بدون کالدرون، عالیشاه برگشت؛ سروش هم برمی شود؟

به گزارش مجله تار و سه تار، امید عالیشاه که از سوی مربی آرژانتینی در لیست مازاد قرار گرفته بود و در جلسات تمرینی شروع نیم فصل دوم هم غیبت داشت، قرار است در تمرین امروز سرخپوشان حاضر گردد

استارت پرسپولیس بدون کالدرون، عالیشاه برگشت؛ سروش هم برمی شود؟

به گزارش خبرنگاران، ماجرای پرفراز و فرود پرسپولیس و گابریل کالدرون به پیچ آخر رسیده است و بیانیه بامداد شنبه باشگاه هم نشان می دهد احتمال ادامه همکاری طرفین نزدیک به صفر است. به همین دلیل به نظر می رسد استارت پرسپولیس بدون کالدرون از همین امروز زده خواهد شد.

امید عالیشاه که از سوی مربی آرژانتینی در لیست مازاد نهاده شده بود و در جلسات تمرینی شروع نیم فصل دوم هم غیبت داشت، قرار است در تمرین امروز سرخپوشان حاضر گردد که این احتمالا به معنای انتها عملی کار کالدرون در پرسپولیس خواهد بود. همچنین احتمال بازگشت افشین پیروانی به تمرینات هم بالاست.

از طرف دیگر سروش رفیعی نیز که در ابتدای فصل از سوی کالدرون در لیست مازاد نهاده شد، بعد از سپری کردن یک نیم فصل ناپیروز در شهر خودرو، احتمالا از این تیم جدا خواهد شد و هیچ بعید نیست به پرسپولیس برگردد؛ مخصوصا که تکلیف ادامه همکاری بشار رسن با قرمزها نیز روشن نیست.

به هر حال امروز روز مهمی در تاریخ پرسپولیس است؛ یک روز عچیب که شاید با عنوان عبور از مربی پیروز ماندگار گردد. باشگاه اعلام نموده تا عصر امروز تکلیف قطعی کادرفنی را روشن خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 655

به "استارت پرسپولیس بدون کالدرون، عالیشاه برگشت؛ سروش هم برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت پرسپولیس بدون کالدرون، عالیشاه برگشت؛ سروش هم برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید