انفجار منزل مسکونی در محله الهیه

به گزارش مجله تار و سه تار، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از وقوع انفجار در یک منزل مسکونی واقع در محله الهیه اطلاع داد.

انفجار منزل مسکونی در محله الهیه

جهت دریافت خدمات محوطه سازی باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، درمورد حادثه انفجار منزل مسکونی در محله الهیه تهران گفت: در ساعت 10:55 دقیقه وقوع حادثه ای به سامانه آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: براساس پیغام ارسال شده تعیین شد که در ساختمانی سه طبقه در منطقه الهیه خیابان مهدیه در یک واحد مسکونی انفجاری اتفاق افتاده است.

ملکی گفت: بلافاصله مأموران سازمان آتش نشانی شهر تهران از دو ایستگاه به همراه همه تجهیزات لازم از جمله دستگاه های تنفسی به محل حادثه مراجعه کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: با حضور مأموران تعیین شد در این واحد مسکونی 160 متری در حال نقاشی ساختمان بوده اند که همین امر باعث انفجار شده و انفجار در حدی زیاد بود که حتی در و دیوارهای ساختمان هم در حال شعله وری بود.

وی توضیح داد: چند نفر از ساکنان این ساختمان پیروز به خروج از محل شده بودند و آتش نشانان بلافاصله کار شعله زنی و خاموش کردن آتش را آغاز کردند.

ملکی گفت: در این حادثه خوشبختانه کسی مصدوم نشده و فقط یک نفر به دلیل انفجار دچار شک شده بود که برای معاینات لازم تحویل عوامل اورژانس داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: از شهروندان می خواهیم تا در این ایام که گفته شده در خانه بمانند از بعضی کارها نظیر نقاشی و تعمیرات خودداری نموده و آن را به زمان دیگری منتقل نمایند.

انتهای پیغام/4076/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 742

به "انفجار منزل مسکونی در محله الهیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار منزل مسکونی در محله الهیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید