برای وام کرونایی تماسی نمی گیریم ، اطلاعات بانکی تان را ندهید

به گزارش مجله تار و سه تار، در شرایطی که برخی رانندگان بین شهری از کلاهبرداری عده ای به نام سازمان راهداری به بهانه پرداخت وام کرونایی گلایه کردند، مدیرکل حمل ونقل مسافر این سازمان بیان نمود: به هیچ وجه از هیچ دستگاه دولتی با مردم تماسی برقرار نخواهد شد و در برقراری ارتباط ها نیز رانندگان به چنین روش های کلاهبرداری توجه نکنند و هیچ اطلاعاتی از حساب بانکی یا رمز کارت شان را ندهند.

برای وام کرونایی تماسی نمی گیریم ، اطلاعات بانکی تان را ندهید

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، برخی رانندگان بین شهری از کلاهبرداری به شیوه های مختلف و تحت عناوینی مانند سازمان راهداری و به بهانه پرداخت تسهیلات شش میلیون تومانی گلایه کردند.

داریوش باقرجوان - مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای - در این باره به ایسنا گفت: ادارات کل راهداری به هیچ راننده ای در این زمینه زنگی نمی زند و وقتی همه جزئیات دریافت تسهیلات شش میلیون تومانی رانندگان از طریق سامانه کارا در حال انجام است، نیازی به برقراری تماس تلفنی نیست.

وی افزود: از همه رانندگان وسائل حمل ونقل عمومی بین شهری تقاضا می کنیم که به این تماس ها که از سوی کلاهبرداران گرفته می شود اعتمادی نکنند، چرا که اساسا چنین قول و قراری نبوده که برای پرداخت تسهیلات به رانندگان زنگ زده شود.

مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: از سوی دیگر نیز حتی اگر رانندگان در سامانه کارا ثبت نام خود را تکمیل کنند، نهایتا تاییدیه تسهیلات برای آن پیامک می شود یا از این طریق بانک عامل به رانندگان معرفی می شود. به هیچ وجه از رانندگان اطلاعاتی درباره حساب بانکی یا رمزهایشان پرسیده نخواهد شد و اگر چنین اتفاقی برای راننده ای افتاد ضمن عدم همکاری با فرد مذکور آن را به پلیس فتا معرفی کند یا آنکه از طریق سازمان راهداری شکایت شان را پیگیری کند تا با افراد متخلف برخورد شود.

باقرجوان اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان حامی رانندگان بین شهری این مساله را پیگیری می کند، گرچه هیچ گزارشی تا به امروز از کلاهبرداری از رانندگان به دست ما نرسیده اما اگر کسی شکایتی دارد آن را به ما اعلام کند تا از طریق پلیس فتا پیگیری کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1027

به "برای وام کرونایی تماسی نمی گیریم ، اطلاعات بانکی تان را ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای وام کرونایی تماسی نمی گیریم ، اطلاعات بانکی تان را ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید