تا انتها سال به واکسن کرونا دست پیدا می کنیم

به گزارش مجله تار و سه تار، وندی سامونز-جکسون، محقق علمی ارتش ایالات متحده اعلام نمود که دستیابی به واکسن کرونا تا سرانجام سال و یا شروع سال 2021 کاملاً قابل تصور و شدنی است.

تا انتها سال به واکسن کرونا دست پیدا می کنیم

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک وندی سامونز-جکسون، مدیر پروژه های تحقیقاتی بر روی بیماری های عفونی در مرکز فرماندهی تحقیقات و توسعه پزشکی ارتش آمریکا در یک نشست خبری گفت: بر اساس اطلاعات و نتایج بدست آمده در پروژه تحقیقاتی Warp Speed به یقین ما به هدف (دستیابی به واکسن) دست پیدا خواهیم کرد و به نظر من این منطقی است که انتظار داشته باشیم به واکسن کرونا تا سرانجام سال دسترسی پیدا کنیم.

در حال حاضر بیش از 100 پروژه تحقیقاتی به منظور دستیابی به واکسن کرونا در سراسر دنیا در حال اجرا است و از 11 مه، 8 نمونه از واکسن های مورد تأیید در آزمایشگاه های بالینی بر روی افراد مورد تست قرار گرفته اند.

یک مقام ارشد در نهاد بهداشت ایالات متحده گفت که انجام آزمایشات در مقیاس های وسیع می تواند ما را در دستیابی به واکسن این ویروس در آینده ای نه چندان دور یاری کند. بعضی دیگر از کارشناسان می گویند که احتمال دستیابی به واکسن تا تابستان یا پاییز سال 2021 وجود خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 974

به "تا انتها سال به واکسن کرونا دست پیدا می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا انتها سال به واکسن کرونا دست پیدا می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید