تجلیل از کشتی گیران منتخب پردیس، حضور تیم کشتی پردیس درجام دهه فجر

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، ناصر چراغی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در محل شورای شهر پردیس ضمن اعلام این خبر گفت: توسعه ورزش در جامعه سبب رشد و تعالی شهر و شهروندان در ابعاد مختلف می گردد.

تجلیل از کشتی گیران منتخب پردیس، حضور تیم کشتی پردیس درجام دهه فجر

وی ادامه داد: اگر رشته های ورزشی دارای منش پهلوانی و برخوردار از ویژگی های ترویج اخلاق مداری همچون کشتی مدنظر قرار گیرد، می توان شاهد ثمرات بیشتری از ورزش در اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان بود.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر پردیس افزود: از این رو گسترش ورزش در دو بخش ساخت و توسعه اماکن ورزشی و همچنین اجرای طرح های ورزشی مختلف در دستور کار کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر نهاده شد.

به گفته رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر پردیس و رئیس هیئت کشتی این شهر، از جمله برنامه های ورزشی که چندی قبل تحقق یافت، برپایی رقابت کشتی انتخابی برای شناسایی نفرات برگزیده شهر پردیس بود.

چراغی توضیح داد: این نفرات که روز گذشته با حضور مسئولان هیئت کشتی شهر پردیس با تقدیم حکم قهرمانی تجلیل شدند، تحت عنوان تیم کشتی شهرداری پردیس در رده های مختلف سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان در رقابت های پیش رو حضور خواهند یافت.

وی در ادامه از حضور تیم کشتی شهرداری پردیس در رقابت های جام فجر اطلاع داد و گفت: از جمله مسابقاتی که در تقویم تیم کشتی شهرداری پردیس قرار گرفته است، رقابت های جام دهه مبارک فجر است.

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر نفرات این تیم با حضور مستمر در برنامه های تمرینی خانه کشتی شهدای هسته ای شهرداری پردیس خود را برای حضوری مقتدر در مسابقات مذکور آماده نمایند.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر پردیس و رئیس هیئت کشتی این شهر در انتها از حمایت بی دریغ رئیس، نایب رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر پردیس، همکاری واحدهای مختلف شهرداری پردیس، اداره ورزش و جوانان شهرستان و دیگر نهادهای ذیربط در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه های ورزشی تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 46

به "تجلیل از کشتی گیران منتخب پردیس، حضور تیم کشتی پردیس درجام دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از کشتی گیران منتخب پردیس، حضور تیم کشتی پردیس درجام دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید