خبرنگاران روایت فاکس نیوز از پیش بینی ترامپ برای غلبه بر بایدن

به گزارش مجله تار و سه تار، تهران-خبرنگاران- رییس جمهوری آمریکا پیش بینی کرد بر جو بایدن رقیب دمکراتش در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز خواهد شد.

خبرنگاران روایت فاکس نیوز از پیش بینی ترامپ برای غلبه بر بایدن

به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه فاکس نیوز، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در گفت وگو با این شبکه آمریکایی مدعی شد که پیروزی بزرگی در برابر بایدن بدست خواهد آورد.

وی اضافه نمود: من با حداقل 306 رای الکترال بر بایدن پیروز خواهم شد. در انتخابات قبل 306 رای الکترال بدست آوردم که آمار خوبی بود و فکر می کنم می توانم از این رای نیز بیشتر بیاورم و آرای الکترال من بهتر خواهد شد.

ترامپ همچنین طرح اعلام پیروزی زودهنگام را رد کرد و گفت فقط زمانی اعلام خواهد نمود که پیروزی حاصل گردد و دلیلی ندارد که بازی در بیاورد.

پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ساعاتی پیش شروع شده و طبق گزارش های منتشر شده هیچ یک از مراکز انتخاباتی آمریکا برای جلوگیری از حمله هکرها به اینترنت متصل نیستند.

براساس اعلام پروژه انتخابات آمریکا، بیش از 96 میلیون نفر در رای گیری زودهنگام شرکت نموده اند، رقمی که تقریبا 70 درصد از مجموع آرا سال 2016 را تشکیل می دهد.

تقریبا 60 میلیون رای اولیه به وسیله پستی ارسال شده که حدود دو برابر مجموع آرایی است که چهار سال پیش به وسیله پست فرستاده شد.

بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند ایالت حساس جلو است، اما ترامپ رقیب جمهوریخواه وی تنها در چند روز گذشته، اختلاف خود با بایدن را در نظرسنجی ها کاهش داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1224

به "خبرنگاران روایت فاکس نیوز از پیش بینی ترامپ برای غلبه بر بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روایت فاکس نیوز از پیش بینی ترامپ برای غلبه بر بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید