خبرنگاران طرح 2 خطه کردن راه آهن زنجان &ndash تهران به پیشرفت 70 درصد رسید

به گزارش مجله تار و سه تار، زنجان - خبرنگاران - سرپرست راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: پروژه 2 خطه کردن راه آهن زنجان - تهران فعال است و به پیشرفت فیزیکی 70 درصد رسده که با تخصیص منابع اقتصادی فعال تر نیز می گردد.

خبرنگاران طرح 2 خطه کردن راه آهن زنجان &ndash تهران به پیشرفت 70 درصد رسید

علی خدایی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اضافه نمود: به طور میانگین احداث این پروژه ها 70 درصد رشد دارد و بعضی از قطعات بیشتر از این میزان و بعضی دیگر نیز کمتر پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته وی، تزریق منابع اقتصادی موجب تسریع روند احداث و بهره برداری آن در کمترین زمان ممکن خواهد شد.

سرپرست راه آهن منطقه شمالغرب کشو گفت: بهره برداری از 2 فیدر تخلیه و بارگیری ترکیبی به توسعه ایستگاه باز بار بین المللی بناب، حمل بار بیشتر و تامین مواد اولیه برای فراوری کنندگان استان زنجان یاری می نماید.

خدایی اظهارداشت: با سرمایه گذاری بیش از 12 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی برای این پروژه هزینه شده و امیدواریم با بهره برداری از آن شاهد رشد و توسعه روز افزون تامین منابع و مواد اولیه برای فراوری کنندگان و توسعه حمل و نقل را ببینیم.

به گفته وی، روزانه 25 رام قطار مسافری در جهت راه آهن منطقه شمالغرب کشور هفت هزار مسافر را جابجا می نماید.

به گزارش خبرنگاران، پروژه 2 خط راه آهن قزوین - زنجان شامل چهار قطعه است که یکی از قطعه ها در استان قزوین و قطعه های 2، سه و چهار در استان زنجان واقع شده است.

طول این خط با توجه به نقشه های اولیه 171 کیلومتر است که بر اساس پیش بینی های صورت گرفته مقرر شده بود در مدت 18 ماه یعنی تا خاتمه سال 96 پروژه با توجه به سیاست های صورت گرفته از نظر فنی و عملیاتی به تاخیر نیفتاده و تحویل داده گردد.

9505/8068

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 186

به "خبرنگاران طرح 2 خطه کردن راه آهن زنجان &ndash تهران به پیشرفت 70 درصد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح 2 خطه کردن راه آهن زنجان &ndash تهران به پیشرفت 70 درصد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید