خبرنگاران 150 هزار لیتر آب ژاول در کهگیلویه و بویراحمد فراوری شد

به گزارش مجله تار و سه تار، یاسوج- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: اوایل اسفندماه 1398 تا به امروز و با شیوع بیماری کرونا 150 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده آب ژاول از سوی این شرکت فراوری شده است.

خبرنگاران 150 هزار لیتر آب ژاول در کهگیلویه و بویراحمد فراوری شد

فیض الله پاسره روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: هدف از این اقدام شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از گسترش روزافزون آن در استان است.

وی اضافه کرد: این اقدام با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد و با استفاده از دستگاه های الکترولیز اجرا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: تمامی آب ژاول فراوریی در این شرکت در شهرها، روستاها و مراکز بهداشتی، درمانی استان توزیع شده است.

پاسره عنوان نمود: شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تا زمان مهار و ریشه کنی کامل بیماری کرونا آماده فراوری و توزیع آب ژاول است.

وی ابراز داشت: ضروری است که مردم ساکن مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد به مدیریت صحیح مصرف آب آشامیدنی در شرایط کنونی و برای مقابله بهتر با بیماری کرونا توجه کافی داشته باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 877

به "خبرنگاران 150 هزار لیتر آب ژاول در کهگیلویه و بویراحمد فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 150 هزار لیتر آب ژاول در کهگیلویه و بویراحمد فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید