خدمات شورا و شهرداری بدون تعطیلی ادامه دارد ، جمع آوری متکدیان در دستور کار

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران/اردبیل رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در شرایط سخت کرونا که تعطیلی نهادها و دستگاه های مختلف را شاهد بودیم، شورا و شهرداری بدون یک روز تعطیلی خدمات خود را به مردم ارائه نموده است.

خدمات شورا و شهرداری بدون تعطیلی ادامه دارد ، جمع آوری متکدیان در دستور کار

جواد انصاری 27 آذر در یکصد و سی امین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با قدردانی از کوشش کادر شهرداری و شورا در ارائه خدمات بی منت به مردم در این روزهای سخت کرونایی اظهار کرد: بدون هیچ گونه تعطیلی این خدمات ادامه داشته و ما در شورا در جلسات کمیسیون ها سعی کردیم تا طرح ها و لوایح ارائه شده را مورد آنالیز قرار دهیم.

وی به مصوبه شورای شهر در ساماندهی ایستگاه های موقت در مناطق مختلف شهرداری و همچنین ایستگاه دائمی تخلیه نخاله توضیح داد: با تاکید اعضای شورای شهر قرار شد در همه مناطق شهر اردبیل ایستگاه های موقت برای این کار در نظر گرفته گردد تا شهروندان و سازندگان بنا نخاله های ساختمانی خود را در این ایستگاه تخلیه نموده و از آنجا به ایستگاه دائمی منتقل گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: این مدیریت مناسب می تواند مانع از به هم ریختگی ورودی شهر و بهبود سیما و منظر شهری در ساماندهی تخلیه نخاله های ساختمانی باشد و قطعا جلوی تخلفات نیز در این زمینه گرفته خواهد شد.

انصاری اضافه نمود: امیدواریم با مشخص محل موقت و دائمی برای تخلیه نخاله که امری ضروری محسوب می گردد با همکاری خود مردم شرایط مطلوب و مناسبی را در این حوزه ببینیم.

وی به مصوبه شورای شهر مبنی بر پرداخت سود دوران مشارکت به ارزش پنج میلیارد تومان از بابت احداث مجتمع شهریار در اردبیل اشاره نمود و ادامه داد: شهرداری مکلف شد تا سود دوران مشارکت را پرداخت و نسبت به تقسیط تسهیلات دریافتی اقدام کند.

انصاری همچنین به ضرورت ساماندهی متکدیان در سطح شهر اشاره نمود و گفت: شهرداری باید با همراهی نیروی انتظامی، بهزیستی و فرمانداری در این زمینه اقدام کند چرا که فعالیت متکدیان و بعضی زباله گردان ها سبب شده تا چهره شهر اردبیل شرایط مطلوبی به خود نگیرد.

وی افزود: قطعا با مدیریت جمع آوری و دفع پسماند به ویژه پسماندهای تر و خشک که به صورت تفکیکی انجام می گردد، جلوی زباله گردان های سطح شهر به ویژه زنان گرفته خواهد شد تا شرایط مناسبی را در این حوزه ببینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به شروع تهیه تعرفه سال 1400 با همکاری شورا و شهرداری اشاره نمود و اضافه نمود: قرار شد پنج نفر از اعضای شورای شهر متشکل از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و همکارانمان در جلسات تخصصی تهیه و تدوین تعرفه سال 1400 شرکت نموده و در این زمینه دیدگاه ها و نظرات اعضای شورا را به صورت دقیق مطرح نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1321

به "خدمات شورا و شهرداری بدون تعطیلی ادامه دارد ، جمع آوری متکدیان در دستور کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات شورا و شهرداری بدون تعطیلی ادامه دارد ، جمع آوری متکدیان در دستور کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید