راه اندازی دفتر گردشگری سیستان و بلوچستان در خراسان شمالی

به گزارش مجله تار و سه تار، دفتر گردشگری سیستان و بلوچستان به منظور اطلاع رسانی و افزایش همکاری های مشترک در این حوزه با خراسان شمالی در بجنورد افتتاح شد.

راه اندازی دفتر گردشگری سیستان و بلوچستان در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، در مراسمی با حضور مدیران گردشگری سیستان و بلوچستان، دفتر گردشگری این استان در بجنورد افتتاح شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی با اشاره به برنامه های مشترک با استان سیستان و بلوچستان به منظور توسعه گردشگری، گفت: تفاهم نامه هایی در این زمینه خواهیم داشت که به معرفی ظرفیت های گردشگری هر دو استان یاری می نماید.

کاظمی از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان در بجنورد اطلاع داد و از پیشنهاد برگزاری تورهای آشناسازی برای راهنمایان و دفاتر گردشگری در سیستان گفت و ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه را بسیار خوب توصیف کرد.

مجتبی میرحسینی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان نیز گفت: گردشگری در سیستان و بلوچستان به سمت مردمی شدن حرکت نموده است که این مهم، پایداری در صنعت گردشگری را به دنبال خواهد داشت و ما نیز کوشش می کنیم این جریان را در دیگر استان ها معرفی کنیم.

دفتر اطلاع رسانی گردشگری استان سیستان و بلوچستان در خراسان شمالی به نمایندگی آژانس گردشگری می سی نو در بجنورد راه اندازی شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 261

به "راه اندازی دفتر گردشگری سیستان و بلوچستان در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی دفتر گردشگری سیستان و بلوچستان در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید