فرایند ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در کردستان شتاب گرفت

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران/کردستان شمار داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در کردستان در روز پنجم به 137 نفر رسید.

فرایند ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در کردستان شتاب گرفت

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

باگذشت پنج روز از شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم، ثبت نام داوطلبان در حوزه های انتخابیه پنج گانه کردستان فرایند پرشتابی را تجربه کرد و شمار داوطلبان از 95 نفر در روز چهارم به 137 نفر در روز پنجم رسید.

از این تعداد، 129 نفر مرد و هشت نفر زن هستند. گزارش ستاد انتخابات یازدهمین انتخابات در کردستان تأیید می نماید که در پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس در این استان، 42 نفر شامل 39 مرد و سه زن ثبت نام نموده اند.

این تعداد بیشترین ثبت نام داوطلبان در یک روز در طول پنج روز گذشته در استان کردستان بوده است. نیز، در روز پنجم ثبت نام از داوطلبان مجلس، در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران 9 نفر شامل 7 مرد و دو زن، در حوزه انتخابیه سقز و بانه 9 نفر شامل 8 مرد و یک زن، در حوزه انتخابیه بیجار 12 مرد، در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان 4 مرد و در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد 8 مرد ثبت نام نموده اند.

آمار ثبت نام داوطلبان حوزه های انتخابیه کردستان نشان می دهد که در روز پنجم ثبت نام حوزه انتخابیه بیجار با ثبت نام از 12 نفر پیشتاز حوزه های انتخابیه استان و حوزه انتخابیه قروه و دهگلان با 4 نفر کمترین ثبت را به خود اختصاص داده اند.

تا سرانجام روز پنجم ثبت نام، در حوزه انتخابیه سنندج کامیاران و دیواندره 48 نفر شامل 44 مرد و 4 زن، در حوزه انتخابیه سقز و بانه 22 نفر شامل 20 مرد و دو زن، در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد 20 مرد، در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان 15 مرد و در حوزه انتخابیه بیجار 32 نفر شامل 30 مرد و دو زن ثبت نام شده اند.

مردم استان کردستان در مجلس شورای اسلامی 6 نماینده از پنج حوزه انتخابیه دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 546

به "فرایند ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در کردستان شتاب گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در کردستان شتاب گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید