رکوردگیری دوباره برای اعزام به مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، فصیحی و چهار نفر دیگر در لیست اعزام به چین

به گزارش مجله تار و سه تار، رکوردگیری از دوومیدانی کاران منتخب برای اعزام به رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا انجام می گردد.

رکوردگیری دوباره برای اعزام به مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، فصیحی و چهار نفر دیگر در لیست اعزام به چین

با تور چین ارزان قیمت سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسابقه دوومیدانی داخل سالن جام فجر به منظور انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هفته گذشته برگزار گردید و در آن چهار ورزشکار در رشته های پرتاب وزنه، دوی 400 متر و پرش سه گام پیروز به ثبت رکورد ورودی شدند. همچنین فرزانه فصیحی که در صربستان حضور دارد، توانست در مسابقات این کشور به رکورد مدنظر برسد تا نفر پنجم لیست اعزامی به چین لقب بگیرد.

فدراسیون دوومیدانی تصمیم گرفته برای نفراتی که به رکورد ورودی نزدیک بودند اما آن را ثبت نکردند، یک مسابقه انتخابی دیگر برگزار کند. بر این اساس روز یکشنبه 29 دی مسابقه انتخابی با حضور 10 ورزشکار برگزار خواهد شد تا تکلیف نهایی نفرات اعزامی به مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا معین گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 562

به "رکوردگیری دوباره برای اعزام به مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، فصیحی و چهار نفر دیگر در لیست اعزام به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردگیری دوباره برای اعزام به مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، فصیحی و چهار نفر دیگر در لیست اعزام به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید