شمار مبتلایان به کرونا بار دیگر در چین صفر شد

به گزارش مجله تار و سه تار، بعد از انکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا روز گذشته ،دوشنبه، به 17 نفر رسید و دو رقمی شد کمیسیون ملی بهداشت چین امروز اعلام نمود در شبانه روز گذشته هیچ موردی از کرونا در داخل خاک این کشور ثبت نشده است.

شمار مبتلایان به کرونا بار دیگر در چین صفر شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بر اساس آخرین گزارش کمیته ملی بهداشت و سلامت چین، در طول 24 ساعت گذشته، تنها یک مورد جدید ابتلا به کووید-19 و همچنین یک مورد جدید مشکوک در خاک اصلی چین شناسایی شد که هر دو از خارج وارد چین شده اند و هیچ مورد جدید مرگ و میر نیز اعلام نشده است.

در حال حاضر تعداد کل موارد ابتلا به کووید-19 در سرزمین اصلی چین که در بیمارستان ها بستری هستند به 115 نفر کاهش یافته است که شرایط 10 تن آنها وخیم و بحرانی است.

در چین در مجموع 78 هزار و 171 نفر پس از درمان از بیمارستان مرخص شده و چهار هزار و 633 بیمار نیز جان خود را از دست داده اند از ابتدا تا کنون در مجموع 82 هزار و 919 مورد ابتلا به کووید-19 در سرزمین اصلی چین شناسایی شده است و هم اکنون پنج هزار و 470 نفر تحت نظارت پزشکی هستند.

در مناطق هنگ کنگ، ماکائو و تایوان چین نیز تا به امروز در مجموع یک هزار و 532 مورد ابتلا به کووید-19 ثبت شده است.

شیوع ویروس کرونا معروف به کووید 19 برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام نمود.

این بیماری تا کنون چهار میلیون و 255 هزار تن را در دنیا مبتلا نموده و باعث مرگ 287 هزار نفر هم شده است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 932

به "شمار مبتلایان به کرونا بار دیگر در چین صفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به کرونا بار دیگر در چین صفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید