معاون خدمات شهرداری زاهدان: معابر پرتردد و هسته مرکزی زاهدان ضدعفونی شدند

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: درپی شیوع ویروس کرونا معابر پرتردد و هسته مرکزی شهر زاهدان با بیش از 500 هزار لیتر محلول ضدعفونی گندزدایی و ضد عفونی شدند.

معاون خدمات شهرداری زاهدان: معابر پرتردد و هسته مرکزی زاهدان ضدعفونی شدند

محمد امیر براهویی در مورد اقدامات پیشگیرانه و مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: حفظ سلامت شهری امروز یک اولویت و وظیفه همگانی است که می بایست همه دستگاهها، نهادها، سازمان های دولتی و غیردولتی و از همه مهتر خود مردم و شهروندان در این راستا کوشش نمایند.

وی ادامه داد: شهرداری زاهدان هم براساس وظایف و ماموریت های که برایش تعریف شده برنامه های مختلف را در راستای پیشگیری و مقابله با کروناویروس اندیشیده و درحال اجرا دارد.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان اضافه کرد: پس از اعلام بیماری کرونا در استان بلافاصله اولین جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی و مدیریت بحران شهرداری زاهدان به ریاست شهردار تشکیل شد.

براهویی به مانور عظیم ضدعفونی سطح شهر اشاره نمود و گفت: مانور عظیم ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی و اماکن شهری در قالب چهاردستگاه ماشین آلات سنگین آتش نشانی، پنج دستگاه ماشین آلات جت واش، 60 دستگاه سم پاش های کوله ای موتوری و دستی و بالغ بر 15 اکیپ نیم سیار با هدف ارزیابی و سنجش توان عملیاتی شهرداری انجام شد.

وی اظهارداشت: این اکیپ ها از 9 اسفندماه کار ضدعفونی سطح شهر را شروع کرده که تا به امروز بازارهای هسته مرکزی شهر (چهار راه رسولی، بازارمرکزی، بازار مشترک، بازار مجدیه شیر آباد)، پارک های سطح شهر، مساجد پرجمعیت، ادارات پرتردد و همچنین ضدعفونی مخازن سطل زباله، ماشین های حمل زباله، خاتمهه های مسافربری، 640 دستگاه ناوگان حمل و نقل درون شهری با نظارت مستقیم مدیرهماهنگی و نظارت این حوزه صورت گرفته است.

براهویی توضیح داد: گندزدایی وآهک پاشی جوی ها، تقویت ناوگان جمع آوری زباله و لایروبی جوی ها به گونه ای که درهر ناحیه شهرداری ماشین های حمل زباله را با عنوان فوریت مستقر و در حال خدمات رسانی هستند.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان در خاتمه از مردم خواست که در این شرایط بحرانی جهت حفظ سلامت خود و خانواده هایشان در منازل بمانند و از تردد بی مورد بپرهیزند، همچنین زباله های خود را در پاسی از شب که ماشین های حمل زباله حضور می یابند، بیرون از منزل بگذارند تا در طول روز شاهد زباله در سطح شهر نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 782

به "معاون خدمات شهرداری زاهدان: معابر پرتردد و هسته مرکزی زاهدان ضدعفونی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون خدمات شهرداری زاهدان: معابر پرتردد و هسته مرکزی زاهدان ضدعفونی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید