مقام انگلیسی: نیازی نیست کسی برای پرونده آزار جنسی بچه ها استعفا کند

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران: معاون رئیس شورای شهر روترهام انگلیس اعلام نمود که در ارتباط با پرونده آزار جنسی بچه ها از کسی نخواهد خواست تا از سمت خود استعفا کند.

مقام انگلیسی: نیازی نیست کسی برای پرونده آزار جنسی بچه ها استعفا کند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دیلی تلگراف، پاول لاکین، معاون رئیس شورای شهر روترهام با وجود افزایش نقدها از عملکرد پلیس این شهر درخصوص پرونده آزار جنسی بچه ها این شهر و عدم رسیدگی پلیس به این موضوع خاطرنشان کرد که از شاون رایت، پلیس و کمیسیونر جرایم منطقه یورکشایر جنوبی نخواهد خواست تا از سمت خود استعفا کند.

تحقیقات روز گذشته نشان داد که 1400 کودک در سال های بین 1997 تا 2013 مورد آزار جنسی قرار گرفته اند اما پلیس به اطلاعات مربوط به این موضوع بی توجه بوده یا عمدا آنها را از بین برده است.

با وجود نقدها گسترده از عملکرد شاون رایت در زمانی که مسئول خدمات بچه ها بوده است، لاکین خاطرنشان کرد که کسی نباید از سمت خود استعفا کند. با اینحال وی تصدیق کرد که رایت برای حمایت از بچه ها دیر متوجه این مسئله شده است.

وی با اعلام اینکه در سال 2010 وارد بخش خدمات بچه ها شده است خاطرنشان کرد که اطلاعی از عمق این جرایم نداشته است. این مقام انگلیسی در ادامه خواهان پاسخگویی افرادی شد که در آن موقع عهده دار مسئولیت بوده اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رایت باید از سمت خود استعفا کند یا خیرگفت: تصمیم گیری دراین باره تنها به خود وی ارتباط دارد. من دراین باره اظهار نظر نمی کنم.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 503

به "مقام انگلیسی: نیازی نیست کسی برای پرونده آزار جنسی بچه ها استعفا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام انگلیسی: نیازی نیست کسی برای پرونده آزار جنسی بچه ها استعفا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید