مواد ضدعفونی کننده را به خودتان تزریق نکنید ، پیامدهای ایده ترامپ برای از بین بردن ویروس کرونا

به گزارش مجله تار و سه تار، شرکت اصلی فراوری کننده مواد ضدعفونی کننده در آمریکا پس از آن که دونالد ترامپ این ایده را مطرح نمود که تزریق این مواد ممکن است ویروس کرونا را بکشد، از مردم خواست چنین کاری انجام ندهند.

مواد ضدعفونی کننده را به خودتان تزریق نکنید ، پیامدهای ایده ترامپ برای از بین بردن ویروس کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز شرکت رکیت بنکیسر که سازنده برندهای معروف مواد ضدعفونی نماینده مانند دتول و لایسول است، در بیانیه ای که روز آدینه 5 اردیبهشت منتشر کرد، هشدار داد که این مواد ضدعفونی نماینده سمی هستند و نباید افراد آن را به داخل بدنشان تزریق نمایند.

این شرکت در بیانیه اش نوشت: باید با صراحت اعلام کنیم که در هیچ شرایط نباید مواد ضدعفونی ساخت شرکت ما به داخل بدن وارد شوند (چه به وسیله تزریق یا خوردن یا هر طریق دیگری.

این بیانیه این شرکت 12 ساعت پس از آن منتشر می گردد که دونالد ترامپ در جلسه روزانه گزارش دهی کاخ سفید درباره شیوع ویروس کرونا این ایده را عنوان نمود مواد ضدعفونی نماینده همانطوری که این ویروس را بر روی سطوح از بین می برند، ممکن است اگر افراد آن را به داخل بدنشان بفرستند، همین تاثیر را در بدن هم داشته باشد.

ترامپ در این جلسه همچنین با اشاره به نتایج آزمایش های اولیه پژوهشگران دولت فدرال آمریکا در تاثیربخش بودن نور ماورای بنفش در نابود کردن ویروس های کرونا روی سطوح، این ایده را عنوان نمود که با فرستادن نور ماورای بنفش به داخل بدن ویروس را از بین برد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 895

به "مواد ضدعفونی کننده را به خودتان تزریق نکنید ، پیامدهای ایده ترامپ برای از بین بردن ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواد ضدعفونی کننده را به خودتان تزریق نکنید ، پیامدهای ایده ترامپ برای از بین بردن ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید