نمی گذارم از من سوء استفاده گردد، دشمنان استقلال دست به کار شدند

به گزارش مجله تار و سه تار، مهدی پاشازاده در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: در روزهای اخیر برای حفظ آرامش تیم استقلال و بر هم نخوردن تمرکز در این باشگاه از هرگونه اظهار نظر و مصاحبه ای خودداری کردم اما همیشه صحبتهایی را به نقل از خودم می دیدم. این اتفاق امروز هم تکرار شد و مصاحبه ای از من در فضای مجازی دست به دست می گردد که روحم از آن خبر ندارد.

نمی گذارم از من سوء استفاده گردد، دشمنان استقلال دست به کار شدند

وی اضافه کرد: در این مدت سعی کردم با سکوتم به استقلال یاری کنم چون این تیم برای موفقیت به تمرکز احتیاج داشت. این تمرکز امروز بیشتر از همیشه مورد احتیاج تیم است و به منظور جلوگیری از تکرار این مصاحبه های جعلی ناچار شدم آن را تکذیب کنم.

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: خیلی ها هستند که موفقیت استقلال شاد شان نمی کند و در سالهای اخیر همیشه تاکتیک هایی را برای بر هم زدن فضای این تیم و ماهیگیری از آب گل آلود به کار گرفته اند و تاکتیک امروز این افراد تفرقه افکنی بین بزرگترها و پیشکسوتان باشگاه است. من نه کسی را در این باشگاه محکوم کردم و نه متهم دانستم. اجازه هم نخواهم داد این افراد مرا ابزار کار خود قرار داده و با چنین رفتاری به وسیله من و امثال من بر استقلال ضربه بزنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1162

به "نمی گذارم از من سوء استفاده گردد، دشمنان استقلال دست به کار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی گذارم از من سوء استفاده گردد، دشمنان استقلال دست به کار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید