چهارمین کنگره معماری و شهرسازی ایران در استان گلستان برگزار می گردد

به گزارش مجله تار و سه تار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از برگزاری مرحله استانی چهارمین کنگره معماری و شهرسازی ایران همزمان با دهمین جشنواره فرهنگ اقوام اطلاع داد.

چهارمین کنگره معماری و شهرسازی ایران در استان گلستان برگزار می گردد

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از گرگان، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، ابراهیم کریمی گفت: مرحله استانی چهارمین کنگره معماری و شهرسازی ایران همزمان با دهمین جشنواره فرهنگ اقوام در 8 و 9 دی ماه امسال در سالن ابن سینای دانشگاه آزاد گرگان برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: این کنگره یک روزه شامل بحث ارائه مقالات و سخنرانی های تخصصی و یک روز شامل کارگاه تخصصی است.

کریمی با اشاره به آنکه این کنگره برای نخستین بار با توجه به ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و با تائید بر تاریخ معماری و شهرسازی استان برگزار می گردد، گفت: با فراخوان و اطلاع رسانی صورت گرفته، 36 نفر در سایت کنگره ثبت نام نموده اند، 16 مقاله ارائه شده، 8 مقاله برگزیده و 110 نفر نیز به منظور شرکت در کارگاه تخصصی نام نویسی نموده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: امید است با برگزاری این رویداد ارزشمند در استان شاهد توجه بیشتر دستگاه های دیگر به میراث فرهنگی و معماری بومی استان باشیم و بتوانیم آشنایی بهتر و بیشتر استان ها با ظرفیت ها، قابلیت های تاریخی و فرهنگی نهفته در شهرهای تاریخی استان و دیگر سکونتگاه های زیستی مانند روستاها و محوطه های تاریخی را فراهم کنیم.

کنگره های استانی چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران از سوی 31 اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از شهریور تا بهمن امسال در یک دوره 5 ماهه برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 685

به "چهارمین کنگره معماری و شهرسازی ایران در استان گلستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین کنگره معماری و شهرسازی ایران در استان گلستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید