آخرین تکذیبیه ه های پرسپولیس: نه تهدید و نه تعهد

به گزارش مجله تار و سه تار، ما نامه زدیم و خواستار لغو بازی مان شدیم اما کجای نامه گفته ایم در فیفادی و بدون ملی پوشان بازی می کنیم؟! در آن جلسه هفت هشت نفر دیگر حضور داشتند و می توانند شهات دهند.

آخرین تکذیبیه ه های پرسپولیس: نه تهدید و نه تعهد

به گزارش خبرنگاران ، تا بازی پرسپولیس و پیکان کمتر از یک روز فاصله داریم اما چانه زنی ها همچنان ادامه دارد. این بار نوبت به مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس رسیده که موافقت این باشگاه با بازی در روزهای فیفا و بدون ملی پوشان را تکذیب کند: سازمان لیگ گفت در صورتی بازی با پیکان را عقب می اندازیم که به ما نامه رسمی بزنید اما وقتی این کار را انجام دادیم، سعید فتاحی زنگ زد و گفت باید قبول کنید بدون ملی پوشان با پیکان بازی کنید. ما نامه زدیم و خواستار لغو بازی مان شدیم اما کجای نامه گفته ایم در فیفادی و بدون ملی پوشان بازی می کنیم؟! در آن جلسه هفت هشت نفر دیگر حضور داشتند و می توانند شهات دهند. اصلا قرارمان بر این نبود که ما بدون ملی پوشان بازی کنیم. بحث سازمان لیگ و آقای سعید فتاحی این بود که برای یکسان شدن نامه ها، ما این نامه ها را بزنیم اما ظاهرا بحث اصلی، نحوه برنامه ریزی مسابقات است. فکر نمی کردند که پرسپولیس به فینال آسیا برود و گویا مشکل این است که ما به فینال آسیا راه پیدا کردیم.

پندار خمارلو سپس به کی روش که دلیل غیبتش در فینال لیگ فهرمانان را تهدید او از سوی لیدرهای پرسپولیس عنوان نموده، پاسخ داده است: کی روش اسمی از باشگاه پرسپولیس نبرده و باشگاه پرسپولیس هم با اینکه سرمربی تیم ملی بارها به برانکو توهین نموده، همواره از تیم ملی حمایت نموده است.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 45

به "آخرین تکذیبیه ه های پرسپولیس: نه تهدید و نه تعهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تکذیبیه ه های پرسپولیس: نه تهدید و نه تعهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید