برگزاری 10 همایش علمی برای دانش آموزان اردستانی

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، عیسی شفیعی ظهر سه شنبه در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان گفت: نمایندگان انجمن های دانش آموزی دوره مسئولیتشان به انتها رسیده است و باید به شکل مجدد افرادی انتخاب شوند.

برگزاری 10 همایش علمی برای دانش آموزان اردستانی

وی اضافه نمود: بیش از 10 همایش علمی برای پایه های مختلف آموزشی در یک ماه گذشته صورت گرفته تا دانش آموزان برای انتخاب رشته های مد نظر آزادانه تصمیم گیری نمایند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: برنامه ریزی برای جشن تکلیف در پایه سوم دبستان با نام دختران آسمانی صورت گرفته است تا در یک روز جمعه همراه با اقامه نماز جمعه انجام گردد.

شفیعی با بیان اینکه از سوی مدارس و احتیاج به برگزاری کلاس های فوق برنامه به ما اعلام شده است، توضیح داد: هزینه این گونه کلاسها باید در شورای آموزش و پرورش به تصویب برسد.

گرایش53 درصد دانش آموزان اردستان به رشته های فنی

وی اضافه نمود: نقش رسانه ها در شناسایی و معرفی افراد بیسواد در منطقه می تواند خیلی مهم باشد تا افرادی که احتیاج به سواد دارند هدایت شوند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان با توجه به اینکه 53 درصد از دانش آموزان به سمت رشته های فنی گرایش داشته اند، اضافه نمود: باید در زمینه تقویت امکانات و تجهیزات مدارس فنی و حرفه ای کوشش ویژه ای انجام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 59

به "برگزاری 10 همایش علمی برای دانش آموزان اردستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 10 همایش علمی برای دانش آموزان اردستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید