تهاتر 30 میلیارد تومان از بدهی دستگاه ها و بخش خصوصی به بانک ها

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، گودرز امیری شامگاه شنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه از محل بند و تبصره پنج تا کنون 55 میلیارد تومان مالیات در استان تهاتر نموده ایم، گفت: همچنین حدود 33 میلیارد تومان بدهی های بانکی در استان تهاتر شده است.

تهاتر 30 میلیارد تومان از بدهی دستگاه ها و بخش خصوصی به بانک ها

وی، بیان داشت: همچنین تهاتر حدود 30 میلیارد تومان بدهی حوزه برق در استان پیش بینی شده که از این میزان 11 میلیارد تومان عملیاتی شده و مابقی در حال پیگیری است.

معاون اقتصادی استاندار لرستان همچنین با اشاره به پیمانکارانی که از دولت طلب دارند و به تامین اجتماعی بدهکار هستند، گفت: امکان تهاتر این بدهی و طلب نیز وجود دارد.

امیری، توضیح داد: همچنین پیمانکارانی که از دولت طلبکار هستند و به بانک ها بدهکار هستند، امکان تهاتر این بدهی و طلب آنها نیز وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه این امر فرصت بسیار خوبی است و دستگاههای اجرایی به این موضوع جدی تر ورود پیدا نمایند، گفت: در فرصت باقی مانده اگر پیمانکاران مطالباتی دارند می توان از این طریق تهاتر را انجام داد تا دستگاهها هم بدهی خود را پرداخت نمایند و هم مشکل پیمانکار، بانک ها و ... را حل نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 62

به "تهاتر 30 میلیارد تومان از بدهی دستگاه ها و بخش خصوصی به بانک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهاتر 30 میلیارد تومان از بدهی دستگاه ها و بخش خصوصی به بانک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید