دوندگان همدانی 2 مدال طلای دیگر در بازی های پاراآسیایی کسب کردند

به گزارش مجله تار و سه تار، سمیه سهیلی در مصاحبه با خبرنگاران در همدان با اشاره به درخشش ورزشکاران نابینا و کم بینای همدانی در مسابقات پاراآسیایی گفت: امروز وحید علی نجیمی دونده نابینای همدان در دوی 400 متر کلاس 12 با رکورد 49.98 به مقام قهرمانی دست پیدا کند و مدال طلای این ماده را به گردن آویزد.

دوندگان همدانی 2 مدال طلای دیگر در بازی های پاراآسیایی کسب کردند

وی اضافه نمود: همچنین علی نجیمی روز گذشته نیز در ماده 200 سرعت با راه یابی به فینال مدال طلای این ماده را نیز کسب نموده بود.

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان با اشاره به درخشش دیگر دونده نابینای همدان گفت: امروز حمید اسلامی نیز در دوی 1500 متر با رکورد 4:18:18 مدال طلای این ماده را به گردن آویخت همچنین دو دونده ژاپن و چین در صندلی های بعدی ایستادند.

سهیلی اعلام نمود: اسلامی در ماده 5 هزار متر نیز یکی از شانس های اصلی کسب مدال طلا است.

وی با اشاره به عملکرد ورزشکاران نابینا و کم بینای همدان بیان نمود: تا به امروز ورزشکاران ما 3 مدال خوش رنگ طلا از رقابت های پاراآسیایی جاکارتا کسب نموده اند و به احتمال زیاد اسلامی نیز در ماده 5 هزار متر بتواند مدالی دیگر را برای کاروان ورزشی کشورمان و ورزش همدان کسب کند.

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان مطرح نمود: ورزشکاران نابینا و کم بینای ما ثابت کردند که با حداقل ها می توانند نتایج درخشانی کسب نمایند و تنها و تنها نیازمند حمایت مالی و معنوی بیشتر هستند تا در عرصه های آسیایی و جهانی مدال های ارزشمندی برای کشورمان کسب نمایند و پرچم ایران را بر فراز جهان به اهتزاز دربیاورند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 16

به "دوندگان همدانی 2 مدال طلای دیگر در بازی های پاراآسیایی کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوندگان همدانی 2 مدال طلای دیگر در بازی های پاراآسیایی کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید