عضو مالی هیات مدیره استقلال را بشناسید

به گزارش مجله تار و سه تار، تمام ارتباط بین خلیل زاده و فوتبال در حد یاری های چند ده میلیونی یا برگزاری یک جشن برای تبلیغات هتل با برند سپیدرود خلاصه شده است.

عضو مالی هیات مدیره استقلال را بشناسید

عضو مالی هیات مدیره. این عنوانی عجیب و مرسوم در انتخاب اعضا هیات مدیره باشگاه ها است. آثار حضور افرادی با این عنوان در هیات مدیره باشگاه ها نیز هرگز شفاف و روشن نیست و هیچ کس نمی فهمد عملکرد عضو مالی هیات مدیره چیست و چه کاربردی برای باشگاه دارد.

حالا که اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده اند، یک نام ناآشنا برای فوتبال در هیات مدیره می بینیم که به عنوان عضو مالی معرفی شده و حتی با عنوان نایب رییس هیات مدیره فعالیت خواهد نمود. اما ببینیم اسماعیل خلیل زاده کیست؟

اسماعیل خلیل زاده، نایب رئیس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال مالک یک هتل در رشت است و با فوتبال گیلان ماجراهایی را پشت سر گذاشته. او چند بار برای ورود به باشگاه سپیدرود اقدام کرد اما هرگز پیروز نشد مقدمات حضورش را در لیگ 2 و لیگ یک فراهم کند و همواره حضور او در سپیدرود در حد حرف باقی ماند. سالهای دورتر او خود را به عنوان خریدار داماش نیز مطرح نموده بود. یاری های چند ده میلیونی با بزرگ نمایی و تبلیغات بسیار هم منجر به حضور او در باشگاه های گیلانی نشد. پسر این عضو هیات مدیره نیز بسیار مشتاق حضور در فوتبال بوده و تمام ارتباط بین خلیل زاده ها و فوتبال در حد یاری های چند ده میلیونی یا برگزاری یک جشن برای تبلیغات هتل با برند سپیدرود خلاصه شده است. اما حالا قرار است اسماعیل خلیل زاده عضو مالی باشگاه استقلال باشد و این خبر برای کسانی که مبلغ داد و ستدهای ورزشی خلیل زاده را از گذشته به یاد دارند عجیب به نظر می رسد.

منتظر می مانیم تا ببینیم اسماعیل خلیل زاده چه برنامه ای برای مسائل مالی باشگاه استقلال دارد.

10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 94

به "عضو مالی هیات مدیره استقلال را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو مالی هیات مدیره استقلال را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید