مرتضی پورعلی گنجی: شانس آوردم که مینیسک و رباط کناری پایم پاره نشد، یک ماه دیگر به تمرینات برمی گردم

به گزارش مجله تار و سه تار، مرتضی پورعلی گنجی, مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان که در ساختمان پِک روند درمانش را طی می نماید, توضیحاتی راجع به مصدومیت خود ارائه نموده است.

مرتضی پورعلی گنجی: شانس آوردم که مینیسک و رباط کناری پایم پاره نشد، یک ماه دیگر به تمرینات برمی گردم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی پورعلی گنجی درباره مصدومیت و شرایط فعلی اش گفت: مصدومیت من به این خاطر شروع شد که فصل را به درستی شروع نکردم. بعد از جام جهانی حدود یک ماه استراحت کردم. ضمن اینکه در این مدت منتظر پاسخ برایتون بودم تا تمریناتم را به صورت رسمی در این باشگاه شروع کنم. من نتوانستم تمرینات خیلی خوبی را به تنهایی انجام دهم و زمانی که به باشگاه جدیدم در بلژیک رفتم حدود یک هفته تا 10 روز با این تیم تمرین کردم و این تمرینات برای آماده سازی من به اندازه کافی مناسب نبود تا بتوانم بازی های سخت و سنگین آنجا را تحمل کنم. مدافع تیم ملی در ادامه اضافه نمود: ضمن اینکه به خاطر بازی های سنگین جام جهانی و بدن ناآماده من بعد از این مسابقات، چهار بازی در این فصل بلژیک انجام دادم و در نهایت در یک تمرین فشرده درون تیمی به دنبال ضربه ای کوچک به لیگامنت پای من آسیب وارد شد. پورعلی گنجی در ادامه تأکید کرد: به خاطر اینکه شرایط خوبی در تهران و در پِک وجود داشت و به خاطر کادر مجرب این مرکز اعم از دکتر شهاب، دکتر خانلری و میکائیل ترجیح دادم به این مرکز بیایم. در حال حاضر شرایط درمانم را به خوبی در مرکز پِک سپری می کنم و احساس می کنم که شرایط مناسبی در اینجا برای من مهیاست و به همین خاطر در این مرکز روند بهبودم را شروع کردم. حالا و پس از گذشت حدود سه هفته بسیار خوب پیش رفته ایم و به امید خدا تا چهار هفته دیگر به تمرینات برمی گردم. وی در ادامه در مورد نوع مصدومیتش گفت: لیگامنت خارجی پای من حدود 50 درصد پارگی داشت. البته شانس آوردم که مینیسک و رباط کناری آن پاره نشد و در صورت بروز این اتفاق مجبور بودم حدود هشت ماه درمان انجام دهم، اما شکر خدا این مصدومیت و آسیب لیگامنت من به همین صورت باقی ماند و به سایر بخش های زانویم سرایت نکرد. در حال حاضر باید مراقب باشم تا بتوانم طی یک ماه آتی بهبودی کامل را به دست بیاورم.

وی ادامه داد: احساس می کنم یک تیم خیلی خوب در اینجا حضور دارد که با احساس مسئولیت از بازیکنان مراقبت می نماید. شرایط و امکانات خوبی در بخش فیزیوتراپی و ریکاوری در این مکان برای بازیکنان مهیا شده است که هر مرکزی ندارد. نشان می دهد که اعضای تیم ملی برای بازیکنان تیم حساب ویژه ای باز نموده و من فکر می کنم بازیکنان تیم ملی که مصدوم می شوند می توانند به این مرکز بیایند و از این امکانات استفاده کند، چرا که همه چیز در کنار هم در مرکز پِک وجود دارد، اعم از تیم خوب و مجرب برای برطرف مسائل بازیکنان و هم سالن خوب و مرکز درمانی و فیزیوتراپی مناسب به همراه استخر و خیلی چیزهای دیگر که می تواند شرایط را برای بازگشت بازیکن مصدوم مهیا کند.

پورعلی گنجی در خاتمه توضیح داد: من از تیم نوجوانان تاکنون در تیم های ملی فوتبال ایران حضور دارم و خدا را شکر می کنم که در تیم ملی ما بعد از چند سال چنین شرایطی توسط کی روش در تیم ملی مهیا شده است که بازیکنان بتوانند از امکانات آن استفاده و روند آماده سازی و بازگشت به سطح قبلی ورزش را طی نمایند و به طور کامل از مصدومیت رهایی یابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 33

به "مرتضی پورعلی گنجی: شانس آوردم که مینیسک و رباط کناری پایم پاره نشد، یک ماه دیگر به تمرینات برمی گردم" امتیاز دهید

1 کاربر به "مرتضی پورعلی گنجی: شانس آوردم که مینیسک و رباط کناری پایم پاره نشد، یک ماه دیگر به تمرینات برمی گردم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتضی پورعلی گنجی: شانس آوردم که مینیسک و رباط کناری پایم پاره نشد، یک ماه دیگر به تمرینات برمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید