مهارت نخستین پله اشتغال زایی در دانشگاه ها است

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، محمدمهدی فاتح عصر دوشنبه در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی شاهرود به میزبانی تالار همایش های این دانشگاه، ضمن بیان اینکه حرکت دانشگاه ها به سمت اشتغال پایدار، یک حرکت اساسی و استراتژیک است، تأکید کرد: مهارت، نخستین پله اشتغال زایی در دانشگاه ها است که خوشبختانه این دانشگاه در این زمینه پیشرو بوده است.

مهارت نخستین پله اشتغال زایی در دانشگاه ها است

وی بابیان اینکه ظرفیت های فراوانی در راستای اشتغال پایدار در دانشگاه ها به خصوص صنعتی شاهرود وجود دارد، اضافه کرد: هنر مدیریت استفاده از این ظرفیت ها در راستای مهارت افزایی و ایجاد شغل است.

دانشگاه پرچم دار اشتغال

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود بابیان اینکه مهارت افزایی دغدغه اشتغال پس از فارغ التحصیلی را کاهش می دهد، گفت: با ظرفیت های مطلوبی که در دانشگاه ها و سیستم آموزش عالی کشور و استان سمنان وجود دارد می بایست در مرحله گذار از پژوهش محور به فضای کارآفرینی اهتمام لازم وجود داشته باشد.

فاتح دانشگاه را مهم ترین ظرفیت کشور دانست و گفت: پتانسیل جوانی در کنار علم می تواند توسعه اشتغال پایدار را در کنار مهارت افزایی رقم بزند که احتیاج جامعه محسوب می گردد.

وی اضافه کرد: در صورت چرخش چرخ کارآفرینی می توانیم شاهد سرمایه گذاری وتحولی بزرگی در اشتغال کشور باشیم که دانشگاه ها می توانند پرچم دار این ظرفیت باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 8

به "مهارت نخستین پله اشتغال زایی در دانشگاه ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهارت نخستین پله اشتغال زایی در دانشگاه ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید