پروژه های نیمه تمام وزارت ورزش نیازمند 12هزار میلیاردتومان اعتبار

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، امیررضا خادم بعد ازظهر آدینه در حاشیه بهره برداری از سالن ورزشی شهدای برزک کاشان با بیان اینکه بودجه وزارت ورزش در سال آینده رشد خوبی داشته است، گفت: این افزایش بودجه در ارزش افزوده افزایش خوبی داشته و در مجموع با تحقق تخصیص ها روند خوبی را در پیش داریم ، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل نیز در کمیسیون تلفیق به وزارت ورزش توجه ویژه ای داشتند.

پروژه های نیمه تمام وزارت ورزش نیازمند 12هزار میلیاردتومان اعتبار

وی با بیان اینکه در کشور چهار هزار پروژه نیمه تمام داریم، اضافه نمود: 12 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام احتیاج است که تامین آن از عهده دولت خارج است و بر همین اساس در کوشش هستیم تا بخش خصوصی به این حوزه ورود پیدا نمایند.

معاون وزیر ورزش با بیان اینکه خوشبختانه ورود خیرین به حوزه ورزش در استان اصفهان به خوبی بوده است، ابراز داشت: کاشان خیران خوبی در حوزه ورزش دارد و امیدواریم این الگو یعنی استفاده از ظرفیت خیران را در سطح کشور در راستای اتمام پروژه های نیمه تمام معرفی و نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگاران، سالن ورزشی چند منظوره شهدای برزک کاشان با اعتبار 13 میلیارد ریال و با امکان استفاده ورزشکاران در رشته های فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 102

به "پروژه های نیمه تمام وزارت ورزش نیازمند 12هزار میلیاردتومان اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های نیمه تمام وزارت ورزش نیازمند 12هزار میلیاردتومان اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید