کرانچار: درگیر جنجال های اخیر نیستم و از جانب من مزاحمتی برای تیم بزرگسالان ایجاد نمی گردد، شرایط و تمرینات در حد تیم امید نبود

به گزارش مجله تار و سه تار، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید گفت که اتفاقات و جنجال های اخیر تمرکز او را به هم نزده است.

کرانچار: درگیر جنجال های اخیر نیستم و از جانب من مزاحمتی برای تیم بزرگسالان ایجاد نمی گردد، شرایط و تمرینات در حد تیم امید نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، زلاتکو کرانچار پس از سرانجام تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال امید گفت: سازماندهی تمرینات مان موفق بوده، اما ترتیب دادن شرایط مسابقاتی در سطحی که باید برای تیم امید باشد، خوب نبوده است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما شرایط در حد تیم فوتبال امید نبود. با این وجود سعی کردیم بازیکنان را به هم نزدیک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ادامه داد: امیدوارم در ماه نوامبر، بتوانیم علاوه بر تمرینات، بازی هم برگزار کنیم، چون برگزاری مسابقات بین المللی بخش حیاتی را تشکیل می دهند. به واسطه آن، بازیکنان می توانند پاسخ دهند چقدر برای اجرای تاکتیک ها آماده هستند. با اردوی فعلی می توان کنار آمد، اما امیدوارم در اردوی بعدی چنین اتفاقی نیفتد و بتوانیم بازی برگزار کنیم.

کرانچار توضیح داد: تمرینات بازیکنان با وجود اشتباهاتی که داشتند، خوب بود. نحوه تمرین کردن و نظم شان خوب بود و همین انتظارات را در اردوهای بعدی داریم. آنها باید به سطحی برسند که احتیاج داریم تا برای بازی های مقدماتی المپیک آماده شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اردوی بعدی تیم فوتبال امید با همین تعداد بازیکن برگزار می گردد، بیان کرد: نه، از این پس تعداد نفرات کم می گردد. اولویت با بازیکنانی است که وضعیت باکیفیتی داشته باشند.

کرانچار در واکنش به اینکه آیا حواشی اخیری که برای تیم امید بوجود آمده، تمرکزش را بهم نزده است گفت: خیر، به هیچ وجه. اصلا درگیر جنجال ها نیستم و تنها چیزی که برای من اهمیت داشت، کیفیت زمین تمرین بود که خوب نبود. شرایط به نحوی که می خواستیم، رقم نخورد. من وظیفه انتخاب بازیکنان را دارم، شالوده تیم همان تیمی بود که برای بازی های آسیایی آماده می شد. در لیست، بازیکنانی بودند که پیش از بازی های آسیایی هم بودند و دوباره دعوت شان کردیم تا آنها را آنالیز کنیم. با انتخاب بازیکنانی چون نادری، جهانبخش و ... قصد داشتیم آنها را آنالیز کنیم. انتخاب های من تمام شده و در برخی از پست ها که بازیکن نداشتیم، مشکل مان حل شده است. این مسئله ای که اشاره کردید، در انتخاب بازیکنان مسئله ای ایجاد نکرده است.

سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص استفاده تیمش از امکانات مجموعه پک گفت: یک ماه قبل از بازی های آسیایی، به مدت 15 تا 20 دقیقه آن هم از جکوزی این مجموعه استفاده کردیم. در خرداد ماه هم قصد داشتیم استفاده کنیم که دیدیم در حال بنایی می نمایند و در درست تعمیر است. در ماه های آینده احتیاج باشد، درخواست می دهیم، چون متعلق به فدراسیون فوتبال است و همه رده های ملی می توانند از آن استفاده نمایند. اولویت اصلی برای بزرگسالان و سپس تیم امید است. می گردد راحت زمان ها را تنظیم کرد تا برای هم مزاحمت ایجاد نگردد. نگرش من این است، من نگرشی باز دارم، به طوری که از جانب من، مزاحمتی برای بزرگسالان ایجاد نخواهد شد.

کرانچار در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه، با وجود سالن نشست خبری در آموزشگاه کارلوس کی روش نشست خبری پیش از دیدار با بولیوی را در ساختمان پک برگزار کرد تا امکانات آنجا را به خبرنگاران نشان دهد و آیا برای او تعجب برانگیز نبوده است، گفت: من سرمربی تیم فوتبال امید و کارمند رسمی فدراسیون هستم و به نفع منافع فوتبال ایران کار می کنم. علاقه مند نیستم درباره کی روش و همکاران شان اظهارنظر کنم. فقط می توانم به مسائل تیم امید اشاره کنم تا حل گردد. اگر مشکل تیم بزرگسالان حل شده، قطعا فدراسیون می تواند مسائل ما را هم رفع کند. یک سری اظهارنظرها شده، اما آبروی خودم و نام خانوادگی ام اجازه نمی دهد که حدم را پایین بیاورم. برای من، پیروزی فوتبال ایران مهم است و هدفم آماده شدن تیم امید است، آن هم بدون توجه به مسائل حاشیه ای.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 21

به "کرانچار: درگیر جنجال های اخیر نیستم و از جانب من مزاحمتی برای تیم بزرگسالان ایجاد نمی گردد، شرایط و تمرینات در حد تیم امید نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرانچار: درگیر جنجال های اخیر نیستم و از جانب من مزاحمتی برای تیم بزرگسالان ایجاد نمی گردد، شرایط و تمرینات در حد تیم امید نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید