آخرین شرایط حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا

به گزارش مجله تار و سه تار، عضو کمیته صدور مجوز آخرین شرایط حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2022 را تشریح کرد.

آخرین شرایط حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال و پرسپولیس با توجه به موانعی که بر سر راه آنها واقع شده است، در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته اند و کنفدراسیون فوتبال آسیا طی 48 ساعت آینده در این خصوص تصمیم نهایی را اعلام خواهد نمود.

کاظم اولیایی، عضو کمیته صدور مجوز درباره آخرین شرایط حضور این دو باشگاه در لیگ قهرمانان گفت: کمیته ای که در آسیا مسئول راستی آزمایی مدارک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آسیا است دادخواستی را برای کمیته انضباطی ارسال نموده است تا صحت مدارک این دو باشگاه مورد آنالیز قرار بگیرد.

وی ادمه داد: مدارک درخواست شده برای بارگذاری از الزامات صدور مجوز حرفه ای است که قرار است این مدارک مورد آنالیز قرار گرفته و در صورتی که مورد تایید نباشد برای کمیته انضباطی آسیا فرستاده گردد تا آنها در مورد دو باشگاه تصمیم گیری نمایند.

اولیایی درباره اینکه به نظر می رسد این دو باشگاه از حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده محروم شده اند گفت: در حال حاضر نه می توان گفت آنها حذف شده اند و نه می توان گفت حضور دارند حتی شاید برای تان جالب باشد بدانید همین باشگاه گل گهر که از نظر فدراسین فوتبال ایران مدارکش کامل بوده هم احضار شده است. اگر در همین سه روز اتفاقات در راستا درست قرار بگیرد یک روزنه امیدی برای این دو باشگاه وجود دارد.

عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها با اشاره به این موضوع که صحبت های مدیران دو باشگاه در مورد دریافت مجوز، باعث حساسیت کنفدراسیون در این خصوص شده است گفت: دقیقا همین طور است آنها کاری نداشتند از زمانی که صدری حرف زد کنفدراسیون فوتبال آسیا را حساس کرد ما سه ماه به این دو باشگاه فرصت داده بودیم اما حرف های صدری باعث شد آنها بروند و مدارک را مورد آنالیز قرار دهند.

اولیایی در سرانجام گفت: امیدوارم هر چه زودتر شرایط این دو باشگاه نیز تعیین گردد و از مالکیت دولتی بودن خارج گردد وقتی دولت ها کوچکترین دخالتی در فوتبال داشته باشند از سوی فیفا تعلیق می شوند حالا شما نگاه کنید این دو باشگاه هر دو دولتی هستند و تصمیمات دولتی برای آنها گرفته می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2021

به "آخرین شرایط حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید