اتلتیکومادرید 0 ، منچسترسیتی 0؛ صعود سیتیزن ها به سبک اتلتی!

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرگزاری خبرنگاران- تک گل کوین دی بروین در ملاقات رفت تفاوت ها را رقم زد تا تیم پپ گواردیولا حریف رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی باشد.

اتلتیکومادرید 0 ، منچسترسیتی 0؛ صعود سیتیزن ها به سبک اتلتی!

به گزارش خبرنگاران، منچسترسیتی در یک بازی درگیرانه و پر برخورد، با غلبه بر اتلتیکو مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. در این مسابقه که نیمه دوم به شدت پر هیجانی داشت، منچسترسیتی با اتخاذ رویکرد تیم های سیمئونه از رجحان خود دفاع کرد تا پذیرش این شکست برای نماینده اسپانیا سخت تر از قبل گردد. در دقایق خاتمهی مسابقه، بازی درگیری های زیادی را به خود دید که بر جنبه دراماتیک این نبرد اضافه نمود.

اتلتیکومادرید در شبی که در نیمه دوم چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت، در نهایت نتوانست دروازه ادرسون را باز کند و با لیگ قهرمانان این فصل وداع کرد. منچسترسیتی بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال کرنر از سوی ایلکای گوندوگان فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر جان استونز با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد این بار کوین دی بروین حرکت نموده و با ارسال خود فرصت خوبی برای فیل فودن در گوشه محوطه جریمه فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن به مدافع اتلتیکومادرید برخورد کرد. اما در دقیقه 30 برترین موقعیت گلزنی برای سیتی ایجاد شد. ارسال رو به بیرون کایل واکر در مرکز محوطه جریمه اتلتیکومادرید به ایلکای گوندوگان رسید، اما ضربه زمینی این بازیکن به دیرک دروازه برخورد کرد.

در ریباند خود او قصد داشت با ضربه سر دروازه را باز کند که توپ به مدافع اتلتیکو برخورد کرد و این فرصت طلایی از دست رفت. دقایقی بعد جفری کوندوگبیا از فاصله ای قایل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه سیتی امتحان کرد، اما ضربه او بعد از برخورد به دی بروین در اختیار ادرسون نهاده شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نیمه اول کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

اتلتیکومادرید نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال مارکوس یورنته می توانست به گل برسد، اما ضربه ژائو فلیکس از بالای دروازه منچسترسیتی به بیرون رفت. در دقیقه 57 و روی پاس ژائو فلیکس بود که اتلتیکومادرید فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت، اما آنتوان گریزمان در گوشه محوطه نتوانست ضربه خوبی به سمت دروازه بزند و شوت او از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی همکاری ژائو فلیکس و آنخل کوره آ بود که اتلتیکومادرید می توانست بالاخره دروازه سیتی را باز کند، اما این بار ضربه رودریگو دی پائول دقیق نبود و این فرصت بسیار خوب نیز از دست رفت. در دقیقه 80 رودریگو دی پائول و آنخل کوره آ در گوشه سمت چپ زمین همکاری خوبی داشته و فرصت مناسبی روی دروازه سیتی ایجاد کردند، اما ضربه هافبک آرژانتینی از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.

در دقیقه 90 فیلیپه با تکل خشن روی فیل فودن در گوشه زمین کارت قرمز گرفت و بازی برای دقایقی به جنجال کشیده شد. در دقیقه 95 گوندوگان در موقعیتی بسیار خوب و تک به تک فاصله ای تا زدن گل رجحان نداشت، اما اوبلاک ضربه او را مهار کرد و رینالدو قبل از ورود به دروازه توپ را دور کرد. کوشش اتلتیکو برای بازگشت اثربخش نبود و بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

دیگو سیمئونه که به خاطر سبک بازی دفاعی تیمش مورد انتقاد واقع شده بود، در خاتمه حذف از لیگ قهرمانان اروپا گفت: فوتبال 1000 چهره دارد. من در خصوص نحوه بازی حریفمان در مقابل ما صحبت نخواهم کرد. در فوتبال تفاوت عقاید وجود دارد. ما آنطور که می خواستیم بازی کردیم؛ احتمالاً با برترین تیم جهان روبرو بودیم و نشان دادیم که می توانیم رقابت کنیم. هرچند راضی نیستم، چون همه چیز در پیروزی و صعود به نیمه نهایی خلاصه می گردد. چیزی که برای من روشن است، این است که ما به خودمان و نحوه رقابت کردنمان افتخار می کنیم. ما حذف شدیم و این دردناک است، اما من وقتی می بینم کسانی که بعد از پیروزی جشن می گیرند را دوست دارم، چه اوضاع خوب پیش رفته باشد، چه چندان خوب نبوده باشد، چون این نشان می دهد که در نهایت همواره پیروزی مهم است.

ما می خواهیم به هر نحو ممکن پیروز شویم. بنابراین از اینکه حذف شدیم ناراحتم. اما ما به دست یک حریف استثنایی حذف شدیم. آنها معمولاً 3 یا 4 گل به ثمر می رسانند و ما به آنها فشار آوردیم، و شانس های خیلی کمی به آنها دادیم و بازی گروهی آنها را مختل کردیم. به گلی که می خواستیم نرسیدیم، بنابراین باید بابت صعود به آنها تبریک بگوییم.

تشویق کنایه آمیز نیمکت منچسترسیتی؟ من؟ نه، خواهش می کنم. من طرفداران را تشویق می کردم چون می خواستم به خاطر کوششی که کردند از آنها قدردانی کنم. چطور می توانم این طرفداران را تشویق نکنم؟

کدام اتلاف وقت؟ چیزی برای گفتن ندارم، همواره داوری برای رسیدگی به قوانین وجود دارد. به حریف تبریک می گویم، آنها فوق العاده بازی کردند و فوتبالی را ارائه کردند که ما همواره به تماشا آن عادت داریم.

تماشاگران در طول بازی بسیار عالی بودند. تیم به خواسته ای که طرفداران داشتند پاسخ داد و تماشا چنین چیزهایی در استادیوم ها سخت است، این مردم بعد از اینکه حذف شدیم هم به ما احترام می گذاشتند. هیچ شکی ندارم که طرفداران به نحوه رقابت کردن ما افتخار می نمایند و این کلیدی است. هرطور که این کار را انجام دهید، رقابت نموده اید. تنها چیزی که می توان روی آن تأکید کرد این است که ما پیروز نشدیم و این تمام چیزی است که واقعاً اهمیت دارد.

توصیه ای به رئال مادرید برای بازی مقابل منچسترسیتی؟ من؟ توصیه به رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا؟ این بی احترامی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1990

به "اتلتیکومادرید 0 ، منچسترسیتی 0؛ صعود سیتیزن ها به سبک اتلتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکومادرید 0 ، منچسترسیتی 0؛ صعود سیتیزن ها به سبک اتلتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید