ارزان ترین زمان سفر به دبی

به گزارش مجله تار و سه تار، ساحل های زیبا کنار جاذبه های بی شمار مصنوعی وتعدادی اثر تاریخی، دبی را به تجربه سفری دل نشین تبدیل می کند. شاید مهم ترین مسالههنگام سفر و تهیه تور دبی از علی بابا، هزینه های آن باشد. سفر به هر شهری در بازه هایزمانی مختلف، هزینه های متفاوتی دارد. عوامل مهمی مانند برگزاری مراسم های مهم،فصل های خوش آب وهوا، تخفیف های ویژه و... می توانند روی هزینه های سفر شماتاثیرگذار باشند. پس با ما در این مقاله همراه شوید تا بتوانید بهترین و کم هزینه ترینسفر را به دبی تجربه کنید.

ارزان ترین زمان سفر به دبی

هزینه های اقامت و خوراک در دبی

درادامه هزینه های اقامت و خوراک را که در قیمت تور دبیشما تاثیر مهمی دارد، بررسی می کنیم:

  • هتل و اقامت: زمان سفر شما تاثیر به سزایی در هزینه اقامت شما دارد. به عنوان مثال فصل های پرجهانگرد یا اصطلاحا High-Season، از ماه سپتامبر تا می، و همچنین درطول تعطیلات سال نو و کریسمس، هتل های دبی در گران ترین حالت خود قرار دارند. ازطرفی در ماه های گرم سال، یعنی از ژوئن تا آگوست، دبی در فصل های کم جهانگرد یا به اصطلاح low-season قرار گرفته است. هتل ها در این زمان قیمت مناسبی دارند.

در دبی هزینه اتاق های اشتراکی حدود 73 تا 84 درهم است. دبی را شهری بسیار شیک و مدرن می دانندو هتل های آن نیز به همان نسبت از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین نبایدانتظار قیمت های خیلی پایینی در این شهر داشته باشیم. با این وجود هزینه هتلارزان دبی برای شما به طور تقریبی به صورت زیر است:

یک ستاره 146 تا 293 درهم، دو ستاره 172 تا 400 درهم، سه ستاره 172 تا 958 درهم، چهار ستاره 187 تا 1633 درهم، پنج ستاره 301 تا 2884 درهم.

  • وعده های غذایی: قطعا رستوران ها و هتل های دبی غذایی درجه یک اما با قیمتی بالا به شما ارائه می دهند. البته می توانید به نقاط مختلفی از شهر سر بزنید و قیمت های معقول تری نیز پیدا کنید.
    • صبحانه: بیشتر هتل ها صبحانه سرو می کنند؛ باوجوداین اگر چنین نبود شما می توانید در نقاط مختلف شهر، صبحانه ای با رنج قیمت 12 تا 25 درهم صرف کنید.
    • نهار: فست فودهای غربی و رستوران های معروف و زنجیره ای شاورما در هرکجای دبی پیدا می شوند و قیمت نسبتا ارزانی دارند. شما می توانید ناهار را در این رستوران ها با حدود 15 تا 30 درهم میل کنید.
    • شام: رستوران های دبی قیمت بسیار بالایی دارند. گزینه ارزان تر شما، رستوران های هندی است که به ذائقه ایرانی ها نزدیکی بیشتری دارد. قیمت شام حدود 25 تا 40 درهم محاسبه می شود.

هزینه حمل ونقل در دبی

برای جابه جایی در دبی چهار گزینه دارید:

  • تاکسی: هزینه هر سه کیلومتر سفر با تاکسی، هشت تا 12 درهم است. مسیرهای مهمی مثل دیره به سمت بازار دبی 28 درهم، دیره تا بازار امارات 50 درهم و دیره تا بازار وافی 20 درهم و از یک طرف شهر به سمت دیگر آن حدود 80 تا 100 درهم هزینه دارد.
  • مترو: هزینه مترو دبی بین 1.80 تا 5.60 درهم است. این مترو در روزهای هفته از 5:50 صبح تا 11 شب کار می کند. البته در پنج شنبه و شنبه، یعنی آخر هفته های میلادی، مقداری بیشتر از ساعت 11 نیز فعال است و جمعه ها از ساعت 1:30 ظهر شروع به کار می کند.
  • اتوبوس: اتوبوس ها انتخابی راحت و معقول هستند. هزینه جابه جایی از یک طرف به طرف دیگر شهر، حدود 4.1 درهم است. باید بدانید که بخش جلوی اتوبوس را مخصوص بانوان و خانواده ها درنظر گرفته اند.
  • Abra: از وسیله های نقلیه جالب که حتما در تور دبی خود، باید آن را امتحان کنید. این کشتی های کوچک، که شما را در دو طرف نهر جابه جا می کند، هریک 20 نفر ظرفیت دارند. قیمت بلیط هر نفر دو درهم است. البته نسخه جدیدتر و مشروط به هوای این کشتی ها تولید شده اند که هزینه بلیط آن ها، نفری چهار درهم محاسبه می شود.

چرا تابستان ارزان ترین زمان برای سفراست؟

در این فصل گرمای زیاد و رطوبت بالایی شهر را فرامی گیرد. از این رو جهانگردان کم تری در این زمان به دبی سفر می کنند. سفر درتابستان شاید سفری کاملا راحت نباشد اما بدون شک، هزینه های شما را به شدت کاهش می دهد.همچنین در این زمان به دلیل کاهش جمعیت جهانگردی دبی، می توانید بدون نگرانی و به راحتیبه بازدید از جاذبه های جهانگردی دبی مثل دبی مال و برج خلیفه بپردازید و سافاریراید را امتحان کنید. علاوه بر هزینه هتل ها، که پیش تر هم گفتیم در این فصل ارزان تراست، هزینه بلیط هواپیما نیز کاهش پیدا می کند. روی هم رفته، می توان گفت هزینه هایسفر شما در این زمان تا حدود 40درصد کاهش پیدا می کند.

در مطلبی که خواندید باهزینه های کلی سفر به دبی و بهترین زمان برای صرفه جویی در سفر خود آشنا شدید.پیشنهاد می کنیم اطلاعاتی که به دست آوردید را هنگام تهیه تور دبی درنظر بگیرید تاسفری ارزان و راحت داشته باشید. تجربه شما از هزینه های سفر به دبی چه بوده است؟از قلم نیاندازید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.منبع: گردشبان
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1084

به "ارزان ترین زمان سفر به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین زمان سفر به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید