ارزان&zwnjترین مراکز خرید استانبول

به گزارش مجله تار و سه تار، اگر انگیزه شما از سفر به استانبول خرید است، مطلب مناسبی را برای خواندن انتخاب نموده اید. چرا که آشنایی با ارزان ترین مراکز خرید استانبول شما را دقیقا به جایی می رساند که به دنبال آن هستید. مجتمع های کوچک و بزرگی که با لباس های رنگارنگ و اجناس متنوع پر شده و مقاومت در برابر آن ها تقریبا غیرممکن است.

ارزان&zwnjترین مراکز خرید استانبول

خرید کردن در کنار جاذبه های تاریخی و تفریحی از ویژگی های است. این شهر مملو است از مراکز خریدی که هرکدام ویژگی های منحصربه فرد خود را دارند. بعضی معروف ترین برندهای بین المللی با قیمت های آنچنانی و بعضی دیگر اجناس باکیفیت ترک را با قیمت های مناسب ارائه می دهند. در این مطلب می خواهیم با ارزان ترین مراکز خرید استانبول آشنا شویم. (خرید بلیط استانبول)

ارزانترین مراکز خرید استانبول

.

مرکز خرید مال آو استانبول (Mall Of Istanbul)

در منطقه بشیکتاش یکی از بهترین و ارزان ترین مراکز خرید استانبول را می توان دید. این مجتمع عظیم استانبول مال نام دارد و مجموعه ای از اجناس باکیفیت و قیمت مناسب را گردهم آورده است.ِ

هر چند که فروشگاه های استانبول مال ویترینی بسیار زیبا و شیک دارد با این حال با کمی گشت و گذار در آن می توان اجناسی را خریداری کرد که نسبت به مبلغی که پرداخت می کنید گرانتر و شیک تر به نظر می رسند.

وجود عظیمترین سینما و شهربازی سرپوشیده استانبول، سالن برگزاری کنسرت و فست فودها دلیلی بر آن شده تا بسیاری علاوه بر خرید، استانبول مال را برای گذراندن تعطیلات آخر هفته خود انتخاب نمایند.

مرکز خرید فروم (Forum Istanbul)

شاید در نگاه اول مرکز خرید فروم جز ارزان ترین مراکز خرید استانبول به نظر نیاید اما فروشگاه های این مجتمع عظیم به قدری متنوع هستند که تمام افراد با هر بودجه و سلیقه ای که می توانند جنس مورد علاقه خود را در آن پیدا نمایند.

بنابراین اگر تنوع طلب هستید و دوست دارید قبل از خرید بازار را زیر و رو کنید حتما گشت و گذار در مرکز خرید فروم را در برنامه های سفر خود به استانبول قرار دهید. این مرکز خرید در محله کوکاتپه قرار گرفته است و با مترو به راحتی می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

انواع پوشاک، ساعت، اکسسوری، جواهرات، کفش، عینک و … از فروشگاه های فعال در مرکز خرید فروم هستند. اگر فصل بهار را برای سفر به استانبول انتخاب نموده اید می توانید از تخفیفات ویژه فروشگاه های برند فروم بهره ببرید.

مرکز خرید کانیون (Kanyon Mall)

کانیون برجی عظیم است که بخشی از آن را دفاتر اداری و بخش دیگرش را مراکز خرید تشکیل می دهند. ساختمان برج معماری فوق العاده زیبا دارد و توانسته جوایز بین المللی مختلفی را به خود اختصاص دهد. همچنین قرار دریافت مرکز خرید کانیون در کنار ایستگاه مترو لونت باعث شده تا گردشگران بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

در مرکز خرید کانیون 160 فروشگاه فعالیت می نمایند. لبا س های ورزشی، مجلسی، راحتی، انواع کفش، لوازم جانبی موبایل و اکسسوری ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب در این فروشگاه ها به فروش می رسند.

مرکز خرید بی اغلو ایش (Beyoghloo)

به خیابان استقلال که بروید یکی از ارزان ترین مراکز خرید استانبول را خواهید دید. مرکز خریدی که ساختمانی ساده تر نسبت به رقبای خود دارد اما ارائه اجناس ارزان و با کیفیت آن را بسیار محبوب و پرطدرفدار نموده است تا جایی که در بیشتر ساعات روز شلوغ و پر جنب و جوش دیده می گردد.

در مرکز خرید بی اغلو بیش از برندهای بین المللی و لوکس خبری نیست و تمامی فروشگاه های آن اجناسی با قیمت های ارزان و البته باکیفیت را به فروش می رسانند. بی اغلو از بهترین مجتمع ها برای خرید لباس های راحتی، تیشرت و شلوار جین می باشد.

از آنجایی که این مرکز خرید در خیابان استقلال قرار گرفته است به راحتی می توانید آن را پیدا نموده و از یک خرید عالی و به صرفه لذت ببرید.

اوت لت اپتیمیوم (Optimium Outlet)

صحبت از ارزان ترین مراکز خرید استانبول که به میان میاید اوت لت ها حرف اول را می زنند. مراکز خریدی که اجناس برند خارج از فصل را با قیمت های بسیار ارزان و استثنایی به فروش می رسانند.

اپتیمیوم از معروف ترین اوت لت های استانبول است که در محله آتا شهیر قرار گرفته و در شهر آنکارا نیز شعبه دارد. در این اوت لت برندهای کوتون، تامی، ال سی وایکیکی، آدیداس، نایک و … فعالیت دارند و اجناسشان را با قیمتی بسیار پایین تر از سایر نمایندگی ها ارائه می دهند.

البته این نکته را به خاطر بسپارید که از اوت لت ها قیمت بسیار ارزان را توقع نداشته باشید چرا که در هر صورت این مراکز خرید اجناس برند را به فروش می رسانند و مزیت آن ها ارائه این اجناس با تخفیفات ویژه می باشد.

اوت لت اولویوم (Olivium Outlet)

اوت لت اولویوم در سال 2000 افتتاح و به یکی از معروف ترین و ارزان ترین مراکز خرید استانبول تبدیل شد. 118 فروشگاه که بهترین برندهای بین المللی را شامل می شوند در این اوت لت فعالیت داشته و اجناس خود را با تخفیفات بالای 50 درصد ارائه می دهند.

همچنین مراکز تفریحی مانند سالن بولینگ، شهربازی بچه ها، سینما و تئاتر از دیگر جاذبه هایی هستند که در اوت لت اولویوم فعالیت می نمایند. از این رو بعد از خرید می توانید یک روز عالی را در این مجتمع عظیم سپری کنید.

حراجی های استانبول

علاوه بر آشنایی با ارزان ترین مراکز خرید استانبول، با دانستن زمان حراجی ها می توانید خریدی بسیار عالی و ارزان داشته باشید. یک هفته قبل از کریسمس، از اردیبهشت تا مرداد و اعیاد فطر و قربان بهترین زمان ها برای خرید در استانبول هستند.

در این فصل ها مراکز خرید عظیمترین حراج های خود را برگزار نموده و شما امکان این را دارید تا اجناس برند را با قیمت های استثنایی خریداری کنید.

بیشتر بخوانید …

در سفر به استانبول از این موزه ها بازدید کنید

بهترین رستوران های محلی و بین المللی استانبول

معرفی بهترین اسپاهای استانبول

منبع: ستاره ونک
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1302

به "ارزان&zwnjترین مراکز خرید استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان&zwnjترین مراکز خرید استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید