اسپیلبرگ بازیگر اصلی فیلم زندگی اش را پیدا کرد

به گزارش مجله تار و سه تار، سم ریچنر قرار است در نقش اصلی فیلم زندگینامه ای استیون اسپیلبرگ جلوی دوربین برود.

اسپیلبرگ بازیگر اصلی فیلم زندگی اش را پیدا کرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، سم ریچنر بازیگر جوان و خوش آتیه استرالیایی به گروه بازیگرانی پیوست که قرار است زندگی استیون اسپیلبرگ را تصویر نمایند.

پیش از این میشل ویلیامز برای ایفای نقش مادر اسپیلبرگ انتخاب شده بود و ست روگن و پل دانو به عنوان دیگر بازیگران فیلم معرفی شده بودند.

جولیا باتلرز بازیگر نوجوان فیلم روزی روزگاری در هالیوود تارانتینو و گابریل لابل دیگر بازیگرانی هستند که برای این فیلم قرارداد امضا نموده اند. دانو قرار است در نقش پدر اسپیلبرگ بازی کند و روگن نیز نقش عموی محبوب او را ایفا می نماید.

ریچنر تنها 19 سال دارد و به تازگی در انتخاب رابی در کنار جین سیمور بازی کرد. وی به زودی با فصل دوم سریال وحشی ها در شبکه آمازون نیز دیده خواهد شد.

این فیلم که هنوز عنوانی ندارد بر مبنای خاطرات اسپیلبرگ در دوران کودکی و در سنین رشد ساخته می گردد. وی وقتی 12 سال داشت اولین فیلمش را در خانه ساخت که درباره یک قطار سرنگون شده بود و پس از آن آغاز به ساختن فیلم های ماجراجویی 8 میلیمتری کرد.

قرار است عکاسی های فیلم از ماه آینده نزدیک لس آنجلس آغاز گردد.

اسپیلبرگ از نویسندگان فیلمنامه فیلم در کنار تونی کوشنر بوده که با هم در فیلم هایی مانند مونیخ و لینکلن همکاری نموده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1618

به "اسپیلبرگ بازیگر اصلی فیلم زندگی اش را پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپیلبرگ بازیگر اصلی فیلم زندگی اش را پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید