برنامه ریزی عالی برای سفرهای کم هزینه با کمک ابزارهای نو گوگلی

به گزارش مجله تار و سه تار، ابزار تازه گوگل به شما کمک می کند برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی عالی برای سفرهای کم هزینه با کمک ابزارهای نو گوگلی

یادگیری ماشینی و تحلیل های آماری به شما در تدارکات کامل و بی عیب و نقصتان برای سفر کمک می کند.

محققان نشان داده اند که به راحتی می توانند برای تعطیلات بعدی شما برنامه ریزی کنند تا شما زندگی شادتری داشته باشید. وقتی شما سعی دارید با بودجه مشخصی سفر کنید و تا جایی که امکان دارد در هزینه های خود صرفه جویی کنید، تدارک دیدن و مدیریت تمام این چیزها می تواند کمی شما را دچار استرس و تشویش کند.

سه تا از ابزارهای نو گوگل قرار است تمام نگرانی های شما را از بین ببرند و آسایش خیال را برایتان به همراه داشته باشند. اول از همه، ابزار به روزشده پروازها یا Flights در موتور جست وجوی گوگل است که کاربران با کمک آن می توانند سفرهای هوایی خود را جست وجو کنند و بلیت هواپیما رزرو کنند. این ابزار اکنون قادر است به مسافران بگوید که چه زمانی قیمت بلیت ها کمتر یا بیشتر از حد معمول خواهد بود و همین طور این که چه زمانی آن قدر پایین است که بهترین زمان برای سفر محسوب می شود. البته، خیلی هم نمی شود روی دیدگاه های این ابزار حساب کرد اما فناوری یادگیری ماشینی و تحلیل های آماری می تواند پیش بینی را کمی دقیق تر از زمان های دیگری کند که قرار است بیشتر مردم به تعطیلات بروند.

به گزارش وب سایت انگجت (Engadget)، گوگل سرویسی مشابه برای رزرو هتل در خدمت مسافران گذاشته است. از حالا به بعد، اگر در گوگل در پی هتلی بگردید، متوجه خواهید شد که چه زمانی قیمت اتاق ها سر به فلک می کشد و چه زمانی اوج سفر گردشگران به سوی مقصد خاصی محسوب می شود. به نقل از انگجت، در حال حاضر، این سرویس فقط بر روی موبایل ها در دسترس بوده و به زودی قرار است برای نسخه دسکتاپ نیز عرضه شود.

و در نهایت این که ابزار Google Trips یا سفرهای گوگل آپدیت و به روز شده است. این برنامه کاربردی نیز یک موتور جست وجو برای برنامه ریزی سفر به شمار می رود. از حالا به بعد، خیلی راحت تر می توانید اقتصادی سفر کرده، در سفرهای خود صرفه جویی کنید و پولتان را پس انداز نمایید. برنامه کاربردی سفرهای گوگل یک قابلیت نو به نام Discounts دارد که به شما امکان می دهد از درون این برنامه بلیت های ارزان و تور بخرید و خریدهایی کمتر از حد میانه را با مشارکت سرویس های مسافرتی تجربه کنید.

منبع: فوت و فن / travelandleisure.com
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2046

به "برنامه ریزی عالی برای سفرهای کم هزینه با کمک ابزارهای نو گوگلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی عالی برای سفرهای کم هزینه با کمک ابزارهای نو گوگلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید