برترین هتل های مقرون به صرفه ولگوگراد؛ روسیه

به گزارش مجله تار و سه تار، ولگوگراد از شهرهای مهم در روسیه است که از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است؛ با انتخاب هتل های ارزان در این شهر سفری ارزان را تجربه خواهید کرد

برترین هتل های مقرون به صرفه ولگوگراد؛ روسیه

در آستانه جام جهانی 2018، به فکر شرکت در تورهای جام جهانی روسیه هستید؟ تورهای ترکیبی روسیه نیز گزینه خوبی است. ولگوگراد از شهرهایی است که جام جهانی در آن برگزار می گردد. پس بهتر است هتل های آن را بیشتر بشناسید. ولگوگراد شهری در بخش جنوب غربی روسیه است که در همجواری رودخانه ولگا واقع شده است. این شهر یکی از شهرهای مهم صنعتی در روسیه است که در کنار کارخانجات مهم، دیدنی های بسیار و آثار تاریخی معروفی در آن وجود دارد که گردشگران بسیاری را به این شهر می کشاند. این شهر یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است و بسیاری برای شرکت در این رویداد مهم ورزشی به این شهر سفر می نمایند. با توجه به این موضوع، هتل های ولگوگراد و محل اقامت برای مسافرین از اهمیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های ارزان ولگوگراد بپردازیم و شما را با امکانات و موقعیت آن ها آشنا کنیم؛ همراه ما باشید.

هتل آپارتمان مامایو کورگان (Apartament Mamaev Kurgan)

هتل آپارتمان چویکووا (Apartment on Chuykova st)

هتل آرنا ولگا آپارات (Arena Volga apart)

هتل آپارتمان ساکویاگ (Sakvoyage Apartments na Mira 20)

هتل آپارتمان خیوکووا (partments on Zhykova)

هتل آپارتمان مامایو کورگان (Apartament Mamaev Kurgan)

هتل آپارتمان مامایو کورگان هتلی میان رده و مالی در شهر ولگوگراد است که برای سفری ارزان و ارزان گزینه ای عالی خواهد بود. این هتل آپارتمان دارای اتاق هایی با تهویه مطبوع، کمد لباس، آشپزخانه با تجهیزات کامل و اینترنت بی سیم است.

این هتل در فاصله 4.1 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1 واقع شده است و تا ورزشگاه ولگوگراد آرنا 4 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 2.9 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 7 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Bulvar 30-Letiya Pobedy 42, 400174 Volgograd, Russia

امکانات هتل آپارتمان: پارکینگ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق های سیگار ممنوع، آشپزخانه با تجهیزات کامل، اتاق نشیمن، اتاق خواب، تلویزیون کابلی، اتو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، تراس، میز تور، سیستم تهویه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل آپارتمان چویکووا (Apartment on Chuykova st)

هتل آپارتمان چویکووا هتلی زیبا با امکانات عالی است. هر کدام از واحدها دارای یک اتاق هستند و امکانات داخلی آن ها فوق العاده است. تمام واحدها پارکت شده اند و به مانند یک خانه کامل تمام تجهیزات را شامل می گردد. آشپزخانه دارای تمام وسایل برقی مورد احتیاج مسافرین است.

این هتل در فاصله 1.2 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1 واقع شده است و تا ورزشگاه ولگوگراد آرنا 4 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 15.5 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 4.5 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Ул.Чуйкова 9 кв. 2, 400131 Volgograd, Russia

امکانات هتل آپارتمان: اینترنت بی سیم، شاتل هواپیمایی، کرایه خودرو، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق های سیگار ممنوع، آشپزخانه با تجهیزات کامل، اتاق نشیمن، اتاق خواب، تلویزیون کابلی، اتو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، تراس، میز تور، سیستم تهویه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل آرنا ولگا آپارات (Arena Volga apart)

هتل آرنا ولگا آپارات هتل آپارتمانی مالی و میان رده در شهر ولگوگراد است که تمام تجهیزات را برای اقامتی بی نقص برای مهمانان خود فراهم نموده است. آشپزخانه این هتل نیز کاملا مجهز است و تمام وسایل، برای رفاه حال آنان فراهم شده است.

دکوراسیون و رنگ هایی که در این آپارتمان استفاده شده، بسیار شاد و زیبا است و بین آن ها و وسایلی که در آن استفاده شده، توازن بسیاری برخوردار است. رنگ آبی بیشتر از هر رنگ دیگری به چشم می خورد که این موضوع بر آرامش مهمانان در مدت اقامت شان تاثیر بیشتری خواهد داشت. تخت های چند طبقه نیز در این هتل آپارتمان وجود دارد که یک گزینه عالی برای سفرهای گروهی خواهد بود.

این هتل در فاصله 3 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1 واقع شده است و تا ورزشگاه ولگوگراد آرنا 0.4 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 15.3 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 1.2 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: проспект Ленина 72 А, 178, 400001 Volgograd, Russia

امکانات هتل آپارتمان: اینترنت بی سیم، شاتل هواپیمایی، کرایه خودرو، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق های سیگار ممنوع، آشپزخانه با تجهیزات کامل، اتاق نشیمن، اتاق خواب، تلویزیون کابلی، اتو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، تراس، میز تور، سیستم تهویه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیس

هتل آپارتمان ساکویاگ (Sakvoyage Apartments na Mira 20)

هتل آپارتمان ساکویاگ هتلی با امکانات مناسب برای سفری ارزان است و تمام لوازم برای اقامتی کامل در آن لحاظ شده است. این هتل آپارتمان دارای آشپزخانه مجهز، اتاق نشیمن و اینترنت بی سیم است.

اتاق ها با دکوری ساده اما مرتب و زیبا مبله شده اند و مهمانان اقامت راحتی را در آنجا تجربه خواهند کرد. این هتل در فاصله 0.5 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1 واقع شده است و تا ورزشگاه ولگوگراد آرنا 3.3 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 15.1 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 3.7 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Ulitsa Mira 20, 400005 Volgograd, Russia

امکانات هتل آپارتمان: اینترنت بی سیم، شاتل هواپیمایی، کرایه خودرو، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق های سیگار ممنوع، آشپزخانه با تجهیزات کامل، اتاق نشیمن، اتاق خواب، تلویزیون کابلی، اتو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، تراس، میز تور، سیستم تهویه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل آپارتمان خیوکووا (partments on Zhykova)

هتل آپارتمان خیوکووا هتلی میان رده و مالی در ولگوگراد است که هم از موقعیت خوبی برخوردار است و هم امکانات قابل قبولی را ارائه می دهد. این آپارتمان 1 اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به اینترنت، امکانات ویژه معلولین، سیستم گرمایشی و پارکینگ اشاره نمود. آپارتمان به تلویزیون کتری، یخچال و حمام مجهز شده است.

این هتل در فاصله 2.6 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1 واقع شده است و تا ورزشگاه ولگوگراد آرنا 3.8 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 12.2 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 3.7 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Проспект Жукова 88, кв. 162, 400012 Volgograd, Russia

امکانات هتل آپارتمان: اینترنت بی سیم، شاتل هواپیمایی، کرایه خودرو، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق های سیگار ممنوع، آشپزخانه با تجهیزات کامل، اتاق نشیمن، اتاق خواب، تلویزیون کابلی، اتو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، تراس، میز تور، سیستم تهویه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

آنچه ذکر شد، تعدادی از هتل های ارزان و مالی در ولگوگراد بود. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

منبع: کجارو

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2041

به "برترین هتل های مقرون به صرفه ولگوگراد؛ روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های مقرون به صرفه ولگوگراد؛ روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید