تبریز، کالدرون: بودجه ما کمتر از استقلال و تراکتور است اما بازهم مدعی قهرمانی هستیم، تفاوت ما و تراکتور گلی بود که دریافت کردیم

به گزارش مجله تار و سه تار، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود شکست تیمش مقابل تراکتور تبریز مدعی شد که سرخپوشان تهرانی مدعی قهرمانی در نوزدهمین دوره لیگ برتر هستند.

تبریز، کالدرون: بودجه ما کمتر از استقلال و تراکتور است اما بازهم مدعی قهرمانی هستیم، تفاوت ما و تراکتور گلی بود که دریافت کردیم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، گابریل کالدرون پس از رجحان یک بر صفر تیم فوتبال تراکتور تبریز برابر پرسپولیس گفت: ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در دقیقه 45 نیمه اول اشتباهی کردیم که منجر به گل شد. در چنین مسابقاتی هم وقتی یک گل دریافت می کنید، تفاوت هایی ایجاد می گردد. در نیمه دوم تمام کوشش مان را کردیم تا به گل مساوی برسیم که نشد، اما با این حال از بازی تیم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تیمش سیستمی را در پیش گرفت که ارسال توپ های بلند بود، اما پیروز نبود و حتی پس از دریافت گل بازهم این سیستم را ادامه داد، گفت: در صحبت های شما تفاوت هایی وجود دارد. در 10 دقیقه انتهای ما ارسال های بلندی برای مهاجمان داشتیم که من از این کار خوشم نیامد. با این حال در فوتبال مدرن هم این کار صورت می گیرد و وقتی 11 بازیکن حریف در زمین خودشان هستند، شما فقط فرصت ارسال از کناره ها را دارید.

کالدرون راجع به حضور پرشور طرفداران و تأثیر آنها در شکست پرسپولیس گفت: طرفداران تراکتور خیلی خوب از تیم شان حمایت کردند، اما بازیکنان ما به چنین جوی عادت دارند. تفاوت ما یک شوتی بود که وارد دروازه ما شد.

وی درباره اینکه آیا تعویض عالیشاه تاکتیکی بوده یا این بازیکن به دلیل مصدومیت از بازی خارج شده است، گفت: تمام تعویض ها برای بهبود کیفیت بازی و برای تیم انجام می گردد. تمام تغییرات ما برای هجوم بیشتر بود و وقتی تعویض کردیم می خواستیم هجوم ما بیشتر گردد و تصمیم ما برای تغییرات فقط حرکت رو به جلو بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که در صحبت های او تناقض وجود دارد و در حالی که می گفت از بازی تیمش راضی است، اما گفت از ارسال های بازیکنانش خوشش نیامده است، گفت: بله، ما خوب بازی کردیم و مطمئناً ارسال مستقیم بهترین راه نیست، اما در مواقع انتهای بازی این اتفاق رخ داد. ما فقط شش هفت دقیقه در انتها بازی این کار را کردیم و در مجموع بیش از 70 دقیقه بازی خوبی انجام دادیم.

کالدرون درباره اینکه بازی امروز جنگ هافبک ها بود و او بشار رسن را بعد از دریافت گل وارد بازی کرد و آیا این تعویض پس از دریافت گل صورت گرفت یا اگر بازی مساوی هم بود همین تعویض انجام می شد، گفت: بشار رسن بازیکنی است که در بازی تن به تن عملکرد خوبی دارد و سرعتش هم بالاست. بعد از حضور بشار رسن دیدید که شرایط ما بهتر شد و توانستیم به دروازه تیم حریف نزدیک تر شویم و موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

وی در خصوص اینکه در تیم این فصل پرسپولیس آن شور و حال گذشته وجود ندارد که تیم پس از گل خوردن به دنبال جبران باشد، گفت: با صحبت شما خیلی موافق نیستم و وقتی تیمی شکست می خورد شما این صحبت را می کنید. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. پرسپولیس هم مانند تیم استقلال همواره سرمایه گذاری خوبی می نماید، اما بازیکنان ما هر سال برای بهتر شدن کوشش می نمایند. با این حال بودجه ما نسبت به تراکتور و استقلال بسیار کمتر است، اما ما بازهم مدعی قهرمانی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تفاوت بین نیمه اول و دوم که به نظر می رسید سرعت بازی در نیمه دوم بیشتر شده بود، گفت: ما در نیمه دوم خیلی هجومی تر بازی کردیم و این موضوع باعث شد تراکتور عقب نشینی کند و رو به ضدحمله بیاورد. در واقع نظر ما این بود که بازی هجومی انجام دهیم و آنها هم روی ضدحملات کار می کردند و هر وقت می توانستد، وقت را تلف می کردند.

کالدرون در واکنش به طرح این پرسش که آیا با این شرایط برف تهران را خواهید دید یا نه؟، گفت: متوجه منظور شما نمی شوم!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 350

به "تبریز، کالدرون: بودجه ما کمتر از استقلال و تراکتور است اما بازهم مدعی قهرمانی هستیم، تفاوت ما و تراکتور گلی بود که دریافت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، کالدرون: بودجه ما کمتر از استقلال و تراکتور است اما بازهم مدعی قهرمانی هستیم، تفاوت ما و تراکتور گلی بود که دریافت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید