خبرنگاران مهرداد دوباره زود رفت؛ برگرد و کُری بخوان

به گزارش مجله تار و سه تار، تهران- خبرنگاران- بازیکن سال های نه چندان دور پرسپولیس و تیم ملی ایران مانند دوران بازیگری اش که خیلی زود کفش هایش را آویخته و همه را غافلگیر کرده بود، در سن 45 سالگی دار فانی را وداع گفت و پرسپولیس را تنها گذاشت.

خبرنگاران مهرداد دوباره زود رفت؛ برگرد و کُری بخوان

به گزارش خبرنگاران، مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران امشب (چهارشنبه) هشتم بهمن ماه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در سن 45 سالگی درگذشت.

میناوند یک هفته در آی.سی.یو بیمارستان لاله بستری بود و در این مدت پزشکان اقدامات زیادی برای بهبودی او انجام دادند اما حجم زیادی از ریه وی درگیر این ویروس شده بود و سرانجام کرونا باعث شد میناوند خیلی زود چشم از این جهان فرو ببندد.

میناوند در دوران بازیگری هم خیلی زود به تیم محبوبش پرسپولیس رسید و هم خیلی زود از جهانی حرفه ای خداحافظی کرد.

این دفاع چپ در سن 19 سالگی با پیراهن تیم پاس تهران به فوتبال حرفه ای رسید و پس از یک سال درخشش در این تیم به تیم محبوب خود یعنی پرسپولیس پیوست.

نکته جالب در مورد او این بود که او در دو فصل اول حضورش در پرسپولیس دو جام متوالی را کسب کرد و قهرمان ایران شد. همان سال هم توانست در حضور بازیکنی مانند رضا شاهرودی جناح چپ تیم ملی فوتبال ایران را از آن خود کند.

مهرداد پس از سه سال درخشش در پیراهن پرسپولیس و تیم ملی مانند بسکمک دیگر از ستاره های سال 98 به فوتبال اروپا و تیم اشتروم گراتس اتریش ملحق شد و 3 سال متوالی پیراهن این تیم را بر تن کرد.

میناوندبا اشتروم گراتس هم قهرمانی در لیگ اترش، جام حذفی این کشور و سوپر کاپ را در کارنامه دارد تا یکی از پر افتخارترین لژیونرهای ایران در فوتبال اروپا لقب بگیرد.

میناوند همچنین با این تیم اتریشی 3 فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و مقابل تیم هایی مانند اینتر میلان و رئال مادرید و منچستریونایتد به میدان رفت و تا رکورد ویژه ای را از نظر تعداد بازی در اروپا در کارنامه داشته باشد.

این دفاع چپ پس از آن به فوتبال بلژیک رفت و در تیم شارلروا توپ زد تا سرانجام کارش در فوتبال اروپا در این تیم رقم بخورد.

مهرداد در بازگشت به فوتبال آسیا به الشباب امارات رفت اما تنها پس از یک فصل به پرسپولیس برگشت و دو فصل دیگر پیراهن سرخپوشان را بر تن کرد.

سپاهان دیگر تیم میناوند در دوران حرفه ای او بود. او سپس به راه آهن رفت اما ترجیح داد دیگر فوتبال بازی نکند و در سن 29 سالگی کفش هایش را آویخت و برای همیشه از جهانی فوتبال خداحافظی کرد.

میناوند اما پس از فوتبال به سراغ مربیگری نرفت. او تنها در مقطعی به عنوان کمک مربی در تیم خونه به خونه فعالیت کرد و دوباره ترجیح داد از فوتبال دور بماند اما چند سال بعد هم با درخواست خداداد عزیزی به کادر فنی سپیدرود رشت اضافه شد اما دوران حضورش در این تیم هم طولانی نبود.

مهرداد پس از آن بیشتر سعی کرد به عنوان یک پیشکسوت و هوادار از تیم محبوبش حمایت کند. البته خیلی از هواداران پرسپولیس او را به خاطر کری خوانی با تیم رقیب الگو قرار داده بودند. اسطوره ای که معتقد بود فوتبال با کری خوانی جذاب می شود اما او با وجود هواداری از تیمش همیشه سعی داشت تا در گفت وگوهایش حقایق را عنوان کند.

میناوند در این مدت دو شعر هم برای تیم محبوبش پرسپولیس خواند و به جهانی خوانندگی هم ورود کرد تا از این راه نیز از تیم محبوبش حمایت کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1399

به "خبرنگاران مهرداد دوباره زود رفت؛ برگرد و کُری بخوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهرداد دوباره زود رفت؛ برگرد و کُری بخوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید