در گوشی های دست دوم این قطعات بیشترین آمار خرابی را دارند

به گزارش مجله تار و سه تار، شرکت OptoFidelity علاوه بر آنالیز گوشی های نو، تعداد زیادی از گوشی های دست دوم را هم آنالیز می نماید و به تازگی در این رابطه گزارش جالب توجهی منتشر نموده است. طبق این گزارش، حدود 4 درصد از گوشی های دست دوم آنالیز شده توسط این شرکت، دارای مشکل بوده اند.

در گوشی های دست دوم این قطعات بیشترین آمار خرابی را دارند

علاوه بر این، این شرکت نموداری منتشر نموده که در آن می توانیم آمار خرابی انواع و اقسام قطعات را در گوشی های دست دوم مشاهده کنیم. اگر به جدول زیر نگاه کنید، می توانید ببینید که رتبه اول خرابی ها مربوط به دکمه های فیزیکی است.

چنین آماری کاملا منطقی به نظر می رسد، زیرا هر کدام از کاربران روزانه صدها بار دکمه های فیزیکی گوشی خود را فشار می دهند. دومین قطعه ای که بیشترین آمار خرابی را دارد، چراغ LED برای نوتیفیکیشن ها است و در مقام سوم، اسپیکر قرار گرفته. یکی دیگر از نکات قابل توجه، این است که کانکتورها آمار خرابی پایین تری نسبت به اسپیکرها دارند زیرا فرو کردن کابل اشتباهی در پورت شارژ گوشی پدیده چندان نامعمولی محسوب نمی گردد.

OptoFidelity خاطرنشان نموده که این درصد اندک از کل گوشی ها، یا روانه بازار نمی شوند یا قبل از فروش، مسائل آن ها رفع می گردد. این کمپانی به خریداران گوشی های دست دوم توصیه نموده چنین گوشی هایی را فقط از فروشندگان مطمئن خریداری نمایند که در این زمینه از سابقه خوبی بهره می برند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 109

به "در گوشی های دست دوم این قطعات بیشترین آمار خرابی را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در گوشی های دست دوم این قطعات بیشترین آمار خرابی را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید