راهنمای کامل سفر به کن ، شهر جذاب و ساحلی فرانسه

به گزارش مجله تار و سه تار، شهر کن Cannes با آب و هوای فوق العاده عالی و آوازه شیک بودن خود یک مکان بی نظیر برای بازدید و گذراندن یک تعطیلات خارق العاده است. این شهر، آرمیده در آفتاب ریویرای فرانسه French Riviera، با شکوه و ویژگی های منحصر به فرد خود می درخشد و علاوه بر جاذبه های فرهنگی و تاریخی خیره نماینده، دارای مکان های عالی برای استراحت، کسب آرامش و خوش گذرانی نیز هست. این منطقه تفریحی ساحلی افسانه ای از تمام زرق و برق و جذابیت سواحل آزور برخوردار است: سواحل خصوصی، لنگرگاه هایی پر از قایق های تفریحی لوکس، بلوارهای زیبا، هتل های مجلل سبک بل اپوک و رستوران های شیک. شهر کن Cannes با یک چینش افسون نماینده و آب و هوای خوشایند و دلنشین مدیترانه ای، در سواحل خلیج ناپول Golfe de la Napoule قرار گرفته است. آب و هوای این شهر در تمام طول سال معتدل بوده و از ماه می تا اکتبر برای آفتاب دریافت بسیار مناسب هست. درختان نخل، خیابان های کن را آراسته اند و گل های نیمه استوایی که در سرتاسر شهر روییده اند به بازدیدنمایندگان این حس را القا می نمایند که در بهشت حضور دارند. جشنواره پرآوازه فیلم کن Film Festival of Cannes از سال 1946 که اولین دوره آن برگزار گردید، تاکنون یک رویداد بسیار مهم در شهر کن Cannes به شمار می رفته است. این جشن باشکوه سالانه با فرش قرمز مشهورش که ستاره های سینمایی مشهور از سرتاسر دنیا را به این منطقه می کشاند، به خاطر ارتقای هنر فیلم سازی در دنیا، آوازه و اعتبار بین المللی کسب نموده است. در این نوشتار که پیرامون سفر به کن بوده به معرفی جاهای دیدنی کن می پردازیم، پس با ما برای شناسایی هرچه بیشتر جاذبه های گردشگری کن همراه باشید.

راهنمای کامل سفر به کن ، شهر جذاب و ساحلی فرانسه

سفر به کن | بلوار کروآزت Boulevard de la Croisette

بلوار کروآزت Boulevard de la Croisette مانند راستا انگلیسی ها Promenade des Anglais در شهر نیس، یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری کن به شمار می رود. این بلوار باشکوه پر از نخل، یکی از مد روز ترین خیابان ها و مرکز فعالیت گردشگران در شهر کن Cannes به شمار می رود. در طول بلوار کروآزت Boulevard de la Croisette، هتل های مجلل متعدد به سبک بل اپوک قرار دارند که اغلب دارای ساحل اختصاصی خود نیز هستند، مانند هتل InterContinental Carlton Cannes که یکی از نمونه های فوق العاده معماری آرت نوو فرانسوی French Art Nouveau محسوب می شود و توسط شارل دالما Charles Dalmas طراحی شده است. گردشگران همچنین با تماشای ویلاهای زیبا و بوتیک های شیک این بلوار میخکوب می شوند. این بلوار از قصر جشنواره ها Palais des Festivals در امتداد سواحل ماسه ای کن Cannes کشیده شده است. این راستا پیاده روی ساحلی، علاوه بر امکان تماشای مردم، چشم اندازهای فوق العاده ای از خلیج و جزایر لرین Lérins Islands در دریای مدیترانه به گردشگران ارائه می دهد. بلوار کروآزت Boulevard de la Croisette در یک بندرگاه قایق ها، جایی که کشتی دزدان دریایی در آن لنگر انداخته، به انتها می رسد. این کشتی که یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کن بوده، به عنوان یک پس زمینه برای یک فیلم حادثه ای ساخته شده است. در بخش شرقی بلوار، پارک زیبای روزرای Parc de la Roseraie و بندر بی نظیر پییر کانتو Port Pierre Canto با ردیف قایق های تفریحی لوکسی که در آن لنگر انداخته اند، قرار دارند. همچنین در همان نزدیکی بندر دیگری به نام Port de la Pointe Croisette وجود دارد که محل لنگر انداختن قایق های مسابقه ای هست. علاقمندان به ورزش های آبی بهتر است به بندر Port Palm Beach که در آن نزدیکی واقع شده است و دارای یک مدرسه قایقرانی بوده، بروند. در این بلوار که یکی از معروف ترین جاهای دیدنی کن هست، می توانید ساکنان شیک شهر کن Cannes را در حال پیاده روی با سگ هایشان، نرمش کردن یا تنها نشستن روی یکی از جایگاه های راستا و گپ زدن با دیگران تماشا کنید.

سفر به کن | بازار فورویل Marché Forville

فرانسوی ها بخاطر بازارهای روزانه ای که در کشورشان برپا می نمایند شهرت دارند، بازارهایی که مملو از خوراکی های محلی، میوه ها و سبزیجات تازه و غذاهای خوش طعم هستند. بازار فورویل Marché Forville در پایین ترین نقطه شهر قدیم کن Cannes واقع شده است و یکی از مهمترین و جذاب ترین جاهای دیدنی کن به شمار می رود. توصیه می کنیم هر روز هفته به جز دوشنبه ها صبح زود به بازار فورویل Marché Forville در شهر کن Cannes مراجعه کنید تا تولیدات محلی مانند زیتون، گوشت، غذاهای دریایی و سایر خوراکی های خوش طعمی که در آن به فروش می رسند را امتحان کنید، بهترین محصولات را بخرید و از غذاهای خوش طعمی که عرضه می شوند، بچشید.

سفر به کن | لاکروآ دگرده La Croix-des-Gardes

محله لاکروآ دگرده La Croix-des-Gardes در حقیقت یک پارک بزرگ در شهر کن Cannes به شمار می رود. وقتی که روستای کوچک کن Cannes در قرن نوزدهم میلادی بین گردشگران انگلیسی در حال محبوب شدن بود، شخصی یک ویلای بزرگ در غرب روستا ساخت و باغ های بسیار وسیعی در اطراف آن طراحی کرد. این باغ ها هم اکنون به یک مکان عمومی با وسعت 810 هزار متر مربع تبدیل شده و مملو از راستاهای پیاده روی و تپه نوردی هستند. در بالاترین نقطه این پارک یک صلیب بسیار عظیم نهاده شده است. لاکروآ دگرده La Croix-des-Gardes یک نقطه عالی در بین جاذبه های گردشگری کن برای انجام پیک نیک های لذت بخش است.

سفر به کن | بندر قدیمی Vieux Port

بندر قدیمی Vieux Port شهر کن Cannes ترکیب جالبی از جذابیت سنتی و ثروت فراوان است. این بندر که نماد منظره مدیترانه ای شهر کن Cannes به شمار می رود، پایین تر از محله تاریخی سوکه Le Suquet واقع شده است. بندر قدیمی که با نام Port Cannes نیز شناخته می شود، در نزدیکی Gare Maritime نهاده شده و در سال 1957 ساخته شده است. این بندر علاوه بر این که به عنوان یک لنگرگاه برای قایق های تفریحی و قایق های بادبانی استفاده می شود، نقطه حرکت در مسابقات قایقرانی Royal Regatta نیز به شمار می رود. در شمال این بندرگاه، کوچه های زیبا و تماشایی Allées de la Liberté قرار دارند، کوچه هایی باریک و قدیمی با ردیفی از درختان چنار پر برگ. هر روز صبح بازار رنگارنگ گل Marché aux Fleurs در این نقطه برپا می شود. این بندر در هنگام طلوع یا غروب آفتاب، زمانیکه رنگ های جادویی بناهای بندری زنده تر و زیباتر به نظر می رسند، به مکانی محبوب در بین جاهای دیدنی کن تبدیل می شود.

سفر به کن | منطقه سوکه Le Suquet یا شهر قدیم

منطقه سوکه Le Suquet به عنوان یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کن شناخته می شود. این منطقه که در شیب دامنه های کوه شوالیه Mont Chevalier برفراز خلیج واقع شده، یک دهکده ماهیگیری اصیل را به نمایش گذاشته است. این منطقه با موقعیت تپه ای و خوش منظره ای که دارد، هم چشم اندازهای منحصر به فرد و هم جذابیت جهان قدیم را به گردشگران ارائه می دهد. منطقه سوکه Le Suquet بخشی از فضای قدیمی قرون گذشته را در خود حفظ نموده و گردشگران از حضور در این منطقه بدون ترافیک با پلکان های باریک قدیمی، حیاط های دلنشین و بقایای تاریخی جالب مانند دیوارهای قدیمی شهر نهایت لذت را می برند. در قلب سوکه Le Suquet کلیسای قدیمی Eglise du Suquet و برج دیدبانی کوه شوالیه Tour du Mont Chevalier متعلق به قرن یازدهم میلادی، نمای بسیار زیبایی را تشکیل داده اند. از بالای این برج دیدبانی، چشم انداز پانورامایی فوق العاده از ساحل و خلیج تا جزایر لرین Lérins Islands به چشم می خورد. لذت دیگری که بازدید از منطقه سوکه Le Suquet با خود به همراه دارد، لذت گشت و گذار در خیابان های قدیمی و زیبای آن است. یکی از خیابان های اصلی در این منطقه، خیابان مینادیه Rue Meynadier هست. خیابان مهم تجاری دیگر خیابان آنتیب Rue dAntibes بوده که یک مرکز خرید مهم برای افراد جویای مد در منطقه ریوییرای فرانسه French Riviera به شمار می رود و ردیفی از بوتیک های برندهای مهم و مشهور در آن به چشم می خورند.

سفر به کن | موزه کستر Musée de la Castre

موزه کستر Musée de la Castre درون یک قلعه قرون وسطایی که زمانی محل زندگی راهبان مذهبی بوده و یک صومعه قرون وسطایی به شمار می رفته و روی تپه ای مشرف به خلیج کن Bay of Cannes واقع شده و امروزه به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی کن شناخته می شود. این موزه که مشرف به شهر واقع شده است و با باغ های مدیترانه ای احاطه شده، چشم اندازهای استثنایی از خط ساحلی و دریا را به بازدیدنمایندگان ارائه می دهد. این موزه کلکسیونی عالی از عتیقه های مدیترانه ای، هنر بدوی پیشاکلمبی و نقاشی های قرن نوزدهمی را به نمایش گذاشته است. اتاق های کوچک متعددی در این موزه وجود دارند که شامل اشیای هنری عجیب از اقیانوسیه و هیمالیا می شوند. همچنین یک کلکسیون وسیع از آلات موسیقی از سرتاسر جهان در این موزه دیده می شود. بازدیدنمایندگان می توانند به بالای برج قرن دوازدهمی این بنا رفته و نمایی 360 درجه از شهر کن Cannes و مناطق اطرافش را تماشا نمایند. فضای حیاط داخل این موزه نیز یک محیط خوشایند برای استراحت کردن و لذت بردن از طبیعت اطراف را فراهم می سازد.

سفر به کن | نوتردام اسپرانس Notre-Dame de lEspérance

کلیسای نوتردام اسپرانس Notre-Dame de lEspérance که مهمترین کلیسای شهر کن Cannes محسوب می شود، در قرن چهاردهم و پانزدهم میلادی ساخته شد. این کلیسای فوق العاده بالای تپه ای مشرف به شهر کن واقع شده و مناظر خیره نماینده ای از جاذبه های گردشگری کن را به بازدیدنمایندگان ارائه می دهد. این کلیسای زیبا در محراب خود، یک مدونای (مجسمه حضرت مریم) قرن هفدهمی قابل توجه دارد. همچنین یک مجسمه چوبی از سنت آن Saint Anne متعلق به سال 1500 در این کلیسا موجود است. بازدیدنمایندگان هنگام ورود به کلیسا از دیدن فضای پر آرامش داخل آن و ارتفاع زیاد گنبد سبک گوتیک آن تحت تأثیر قرار می گیرند. این کلیسا همچنین ترکیبی از بخش های مختلف به سبک های مختلف معماری هست مانند ایوان رنسانسی و ارگی که در سال 1857 در آن نصب شده و به تازگی بازسازی شده است. همچنین گورستانی قدیمی در این کلیسا وجود دارد که قدمت آن به قرن شانزدهم میلادی می رسد. در طول جنگ جهانی دوم این کلیسا که یکی از معروف ترین جاهای دیدنی کن هست، به طور موقت به عنوان بیمارستان استفاده می شد، ولی امروزه این کلیسا همچنان به عنوان محل پرستش و اجرای اعمال مذهبی و همچنین به عنوان محل اجرای موسیقی در جشنواره موسیقی سوکه Suquet مورد استفاده قرار می گیرد، جشنواره ای که در ماه جولای برگزار می شود و یک رویداد تابستانی بسیار محبوب به شمار می رود.

سفر به کن | جزیره سن اونورات Saint-Honorat

دومین جزیره بزرگ سواحل کن Cannes جزیره سن اونورات Saint-Honorat نام دارد و دارای یک کلیسای فوق العاده بوده که راهبان در آن سکونت دارند. این راهبان از قرن ها پیش، بیشتر بخش های شهر کن Cannes را در اختیار داشتند. این جزیره همچنین دارای یک قلعه عالی و یک بندر زیبا نیز هست. اگر علاقه دارید بخش های ساکت تر را در بین جاهای دیدنی کن ببینید، ارزشش را دارد که از این جزیره بازدید کنید. در صورت تمایل می توانید در این جزیره اقامت کنید و شب را در آن بگذرانید.

سفر به کن | جزیره سن مارگریت Sainte-Marguerite

جزیره سن مارگریت Sainte-Marguerite دقیقا در کنار جزیره اونورات Saint-Honorat نهاده شده است. چهار جزیره در سواحل شهر کن Cannes وجود دارند و این جزیره بزرگترین آن ها به شمار می رود. دو جزیره ای که کوچکترین جزیره ها هستند، تنها در صورت داشتن قایق های اختصاصی قابل دسترسی هستند. جزیره سن مارگریت Sainte-Marguerite دارای سواحل بسیار زیبا و دوست داشتنی و ساختمان های قدیمی بوده و یک مکان عالی در بین جاذبه های گردشگری کن برای کسب آرامش و دور شدن از شهر شلوغ کن Cannes محسوب می شود.

سفر به کن | جشنواره فیلم کن Festival de Cannes در ماه می

جشنواره فیلم کن Festival de Cannes یکی از مشهورترین جشنواره های بین المللی در جهان بوده و هر دو سینمای هنری و تجاری را جشن می گیرد. این جشنواره یکی از باشکوه ترین رویدادهای منطقه ریوییرای فرانسه French Riviera بوده که هر ساله در ماه می، زرق و برق چهره های مشهور سینمایی را با خود به شهر کن Cannes می آورد. این رویداد با فرش قرمز مشهورش قطعاً یکی از بزرگترین و مهمترین زمان ها به شمار می رود. این جشنواره، ستاره های سینما و فیلمسازان را از سرتاسر جهان بهمراه طرفداران سینما و خبرنگاران به این شهر می کشاند. این جشنواره، در اصل برای رقابت با جشنواره فیلم ونیز تأسیس شد، اما امروزه جشنواره فیلم کن Festival de Cannes بخاطر شناسایی، حمایت و معرفی فیلم های عالی در جهان شهرتی جهانی یافته است. با اینکه این جشنواره در سرتاسر شهر و همه سالن های سینما، تئاتر و هتل ها برگزار می شود ولی محل اصلی و تمرکز برگزاری آن یکی از معروف ترین جاهای دیدنی کن یعنی بلوار کروآزت Boulevard de la Croisette است.

سفر به کن | کاخ جشنواره ها و کنگره ها Palais des Festivals et des Congrès

کاخ جشنواره ها و کنگره ها Palais des Festivals et des Congrès، محل برگزاری باشکوه ترین فرش قرمز منطقه ریوییرا Riviera یعنی جشنواره فیلم کن Cannes Film Festival هست. این بنا که توسط دو معمار با نام های بنت Bennett و دروئه Druet طراحی شده، در سال 1982 تکمیل شد و از آن موقع برای رویدادها، کنفرانس ها و جشنواره ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختمان که یکی از زیباترین جاهای دیدنی کن هست، علاوه بر جشنواره فیلم هر ساله میزبان اجلاس G20، شوی تجاری موسیقی بین المللی MIDEM و رویدادهای بازار جهانی برنامه های تلویزیونی MIPTV نیز هست. کاخ جشنواره ها 25 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی داشته و دارای اتاق های بیشمار و سالن های اجتماع مجهز به سیستم های صوتی و نورپردازی پیشرفته است. یک رستوران نیز در این کاخ وجود دارد.

سفر به کن | موزه ملمزون La Malmaison Museum

موزه ملمزون La Malmaison Museum که در ساختمان گراند هتل Grand Hôtel نهاده شده، در سال 1970 به یک موزه تبدیل شد. این موزه کوچک بازدیدنمایندگان را به اکتشاف هیجان انگیز هنر معاصر دعوت می نماید. این موزه که یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کن بوده، دارای نمایشگاه های موقت و همچنین نمایشگاه های بزرگ سالانه هست. مهمترین بخش های این موزه، نمایشگاه هایی هستند که به نمایش آثار پیکاسو Picasso، سزار César و میرو Miró می پردازند.

سفر به کن | سواحل عمومی Public Beaches

شهر کن Cannes بخاطر سواحل عمومی با مناظر زیبا و آب های آرام مدیترانه ای که برای آب تنی بسیار ایده آل هستند، مشهور است. همراه با سواحل جزایر لرین îles de Lérin و سواحل استرل Estérel coastline، به طور کل هفت کیلومتر ساحل در شهر کن Cannes وجود دارد. سواحلی که بخاطر امکانات مختلف و متعدد، برای هر گردشگر نکته قابل توجهی در بر دارند. بسیاری از این سواحل جز املاک خصوصی بوده و متعلق به هتل ها هستند، اما سواحل متعددی هم برای استفاده عموم در نظر گرفته شده اند. سواحلی مانند Macé Beach و Zamenhof Beach که در بلوار کروآزت Boulevard de la Croisette قرار دارند. این سواحل مبلغ اندکی بین 4 تا 7 یورو برای استفاده از جایگاه ها و سایبان ها شما از شما دریافت می نمایند. زمان استفاده از این سواحل نیز در فصل گردشگری بین 8:30 صبح تا 6:30 بعدازظهر است. دیگر سواحل عمومی قابل اشاره در بین جاهای دیدنی کن، ساحل Plage de la Casino در بلوار کروآزت Boulevard de la Croisette، ساحل ماسه طلایی بسیار زیبای La Bocca Beach و ساحل Mouré Rouge Beach در نزدیکی بندر ماهیگیری هستند.

سفر به کن | سواحل خصوصی Private Beaches

شهر کن Cannes به عنوان یک شهر تفریحی ساحلی، دارای سواحل خصوصی مجلل نیز هست که بین 12 تا 18 یورو هزینه ورودی طلب می نمایند. شناخته شده ترین این سواحل خصوصی که یکی از بهترین جاهای دیدنی کن هستند، ساحل میدی پلاژ Midi Plage است، یک ساحل خصوصی زیبا با رستورانی عالی در کنار آب که غذاهای مخصوص محلی مانند سوپ بویابس و ماهی کباب شده سرو می نماید. میدی پلاژ Midi Plage همچنین یک ساحل ماسه ای بسیار خوشایند با جایگاه های استراحت و سایبان های ویژه به بازدیدنمایندگان ارائه می نماید.

سفر به کن | کالیفرنی La Californie

این منطقه که یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کن هست، نمونه ای بی نظیر از مناظر باشکوه سواحل جنوب شرقی فرانسه را به نمایش می گذارد که در آن، ویلاهای زیبا و مجلل با باغ های سرسبز و درختان نخل احاطه شده اند. این منطقه افسونگر مکانی فوق العاده برای قدم زدن به شمار می رود. نقاش مشهور، پیکاسو Picasso که جذب زیبایی منطقه کالیفرنی La Californie شده بود، برای مدت کوتاهی در این منطقه زندگی کرد. دانستن اینکه چطور بناهای فوق العاده و مناظر پر شور این منطقه ممکن است الهام بخش یک هنرمند باشند، آسان است. یکی دیگر از نقاطی که ارزش بازدید دارد، کلیسای روسی Eglise Russe در بلوار الکساندر هست.

سفر به کن | نیایشگاه بلینی Chapelle Bellini

نیایشگاه بلینی Chapelle Bellini که در سال 1894 توسط کنت ویتالی Count Vitali ساخته شده، زمانی بخشی از یک ویلای سبک فلورانسی بود و هم اکنون در یک پارک واقع شده است. این نیایشگاه دارای ویژگی های خاص سبک طراحی باروک، یک برج ساعت تحسین برانگیز و پلکانی چوبی در داخل هست. این بنا در سال 1953 توسط هنرمندی به نام امانوئل بلینی Emmanuel Bellini خریداری شد و سپس به عنوان آتلیه او مورد استفاده نهاده شد. نیایشگاه بلینی Bellini Chapel که یکی از معروف ترین جاهای دیدنی کن هست، هم اکنون موزه ای بوده که به نمایش آثار همین هنرمند در فضای استودیوی خودش می پردازد.

بهترین محل اقامت برای بازدید آسان از نقاط دیدنی کن

هتل های سبک بل اپوک و ویلاهای شیک در بلوار ساحلی کروآزت Croisette نهاده شده و هتل های کوچکتر در خیابان های بالاتر مانند خیابان مرکز خرید آنتیب Rue dAntibes قرار دارند. هتل های بزرگتر، از ساحل اختصاصی برخوردارند، اما تعداد زیادی ساحل عمومی در نزدیکی همین هتل ها هستند که با یک پیاده روی کوتاه می توانید آن ها را پیدا کنید. هتل Hotel Barriere Le Majestic Cannes با ظاهر مجلل سبک بل اپوک و خدمات عالی که مختص به هتل های مشهور شهر کن بوده، روبروی کاخ جشنواره ها Le Palais Des Festival واقع شده است. هتل Five Seas Hotel که در نزدیکی بلوار کروآزت Croisette واقع شده است، دارای اتاق هایی با مبلمان های بسیار زیبا و یک استخر بی نهایت روی بام است. اتاق های مدل قدیمی هتل InterContinental Carlton Cannes که مشرف به ساحل بلوار کروآزت Croisette هستند، به عظمت فضای کلاسیک این هتل بزرگ و زیبا می افزایند. هتل Hotel de Provence که نزدیک به 300 متر از بلوار ساحلی کروآزت Croisette فاصله دارد، دارای بالکن های زیبا، یک باغ بزرگ و یک تراس روی بام است. هتل Hotel America نیز در نزدیکی بلوار کروآزت Croisette نهاده شده و به اندازه یک پیاده روی پنج دقیقه ای تا کاخ جشنواره ها Le Palais Des Festival و فروشگاه های خیابان آنتیب Rue dAntibes فاصله دارد. هتل Hotel Festival که هتلی دنج و صمیمی است، بین سواحل بلوار کروآزت Croisette و خیابان مرکز خرید آنتیب Rue dAntibes نهاده شده و از یک جکوزی و سونای عالی بهره می برد. هتل Ideal Sejour Hotel بر روی تپه ای بالای شهر قدیم نهاده شده و به اندازه یک پیاده روی 15 دقیقه ای تا سواحل، رستوران ها و فروشگاه های مرکز شهر فاصله دارد. این هتل، یک باغ زیبا، شیرینی کواسانت تازه برای صبحانه و اتاق هایی با طراحی زیبا و خلاقانه در تم ادبیات به میهمانان خود ارائه می نماید. هتل Hotel des Congres et Festivals با اتاق های کوچک و خدمات عالی، چسبیده به خیابان آنتیب Rue dAntibes و در نزدیکی ساحل و ایستگاه قطار نهاده شده است. هتل Hotel Ibis Cannes Centre نیز در نزدیکی خیابان آنتیب Rue dAntibes، ساحل و ایستگاه قطار واقع شده و اتاق های ساده و کوچک به میهمانانش ارائه می دهد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 214

به "راهنمای کامل سفر به کن ، شهر جذاب و ساحلی فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کامل سفر به کن ، شهر جذاب و ساحلی فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید