رندرهای رسمی مدل ارزان قیمت گلکسی اس 10 لو رفت

به گزارش مجله تار و سه تار، تا حالا، تصاویر زنده و رندرهای زیادی از گلکسی اس 10 و مدل پلاس آن منتشر شده است. اما در زمینه مدل مقرون به صرفه، چنین روندی دیده نمی گردد. اما حالا، برای نخستین بار رندرهای رسمی گلکسی اس 10 ای (E) منتشر شده اند که به لطف آن ها می توانیم به جزئیات طراحی این گوشی اشاره کنیم.

رندرهای رسمی مدل ارزان قیمت گلکسی اس 10 لو رفت

گلکسی اس 10 ای اندکی کوچک تر از مدل معمولی و مدل پلاس است. همچنین بر خلاف این دو مدل، از بعضی از مشخصات بهره نمی برد که با توجه به قیمت پایین تر این مدل، چنین موضوعی کاملا طبیعی محسوب می گردد. با توجه به رندرهای منتشر شده، می توانیم ببینیم که این گوشی دارای نمایشگر تخت است و حاشیه های آن هم بزرگ تر از مدل معمولی گلکسی اس 10 و مدل پلاس به حساب می آید. از دیگر موارد قابل توجه هم می توانیم به تک بودن دوربین سلفی و دوربین دوگانه در پنل پشتی اشاره کنیم.

در این رندرها، شاهد سه رنگ مختلف از این گوشی هستیم ولی گفته می گردد این گوشی در رنگ های بیشتری-از جمله زرد رنگ-روانه بازار می گردد. اگر به پنل پشتی این گوشی دقت کنید، احتمالا فقدان صندلی مربوط به حسگر اثر انگشت توجه شما را جلب می نماید. اگرچه مدل معمولی و مدل پلاس از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برند، اما حسگر اثر انگشت این گوشی زیر دکمه پاور در کنار بدنه قرار گرفته است. همچنین مطابق انتظارات، پایین دکمه تنظیم صدا دکمه مختص بیکسبی تعبیه شده.

خوشبختانه بر اساس گزارش های منتشر شده و طبق این رندرها، این مدل گلکسی اس 10 هم از جک هدفون بهره می برد که خبر بسیار خوبی برای طرفداران این مشخصه محسوب می گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 97

به "رندرهای رسمی مدل ارزان قیمت گلکسی اس 10 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای رسمی مدل ارزان قیمت گلکسی اس 10 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید