در روز اول سفر با تور کشتی کروز چکار کنیم؟

به گزارش مجله تار و سه تار، در این قسمت به آنالیز کارهایی که باید در روز اول سفر با کشتی کروز انجام دهیم می پردازیم ، سفر با کشتی های کروز یکی از سفرهای جذاب و دریایی است که هر فردی برای یکبار هم که شده باید در زندگی آن را تجربه کند ، اطلاعات قبل از سفر بسیار مهم است و فرقی ندارد که سفر هوایی ، زمینی یا دریایی است ، بهتر است که با یاری دریافت از گوگل و راهنماهای سفر درباره سفر خود و جایی که می خواهید بروید ، آگاهی پیدا کنید ، به خصوص اگر اولین بار است که به سفر دریایی با کشتی کروز می روید ، حتما از تجربه افرادی که با کشتی تفریحی سفر نموده اند ، استفاده نمایید ، ضروری است با مطالعاتی که دارید به نکات و هدایت ها و چگونگی سفر و کارهایی که باید انجام دهید ، توجه کنید تا بدینوسیله سفری شیرین و با کیفیت را داشته باشید ، روز اول در کشتی کروز همواره یکی از روزهای گیج کننده برای مسافران است ، چرا که همهمه بسیاری در روز اول وجود دارد و باید در صف های طولانی منتظر بمانند ، اگر از قبل درباره کشتی های کروز آگاهی پیدا نموده باشید می توانید روز اول سفر خود را به بهترین شکل سپری کنید و نهایت لذت را ببرید .

در روز اول سفر با تور کشتی کروز چکار کنیم؟

سفری هیجان انگیز در انتظار شماست، با تور کشتی کروز هر روز در یک شهر و بندر جدید از خواب بیدار شوید و از نگران یستن و باز کردن چمدان ها نباشید.

در روز اول سفر با کشتی کروز باید به کارهایی بپردازید که در روزهای آینده فرصت انجام آن ها را ندارید

در روز اول سفر با کشتی کروز چه کارهایی انجام دهیم ؟

در روز اول سفر بهتر است خودتان را درگیر شلوغی های کشتی نکنید ، کاملا ریلکس باشید و خودتان را به یک نوشیدنی استوایی مهمان کنید ، باید توجه داشته باشید این نوشیدنی از میوه های استوایی در لیوان های رنگی تشکیل شده که معمولا روی آن چتر و میمون دیده می گردد ، این نوشیدنی نسبت به دیگر لیوان ها ، ارزان تر است ، البته اگر هزینه مهم نیست از نوشیدنی های دیگر نیز می توانید ، بهره ببرید .

بعد از نوشیدن ، آغاز کنید و کشتی را بگشت ، گشت و گذار در کشتی کروز می تواند به شما یاری کند که همه جای کشتی را بشناسید و غذا خوری های مورد نظر خود را پیدا کنید تا در روزهای بعد نخواهید وقتتان را صرف پیدا کردن رستوران مورد علاقه کنید ، برای این کار بهتر است از بالا به پایین بیایید ، در این صورت همه را می توانید چک و انتخاب کنید .

اگر از افرادی هستید که علاقه به عکس دریافت دارید و می خواهید عکس های خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید ، برای این که کیفیت عکس هایتان بهتر باشد و مکان مناسب تر ، بهتر است که در روز اول این کار را انجام دهید چرا که در روزهای بعد وقت کم تری خواهید داشت و یا این که اتاق ها در روزهای بعد نامرتب و شلوغ می گردد و دیگر مناسب عکاسی نیست ، پس در روز اول می توانید در شرایط بهتری عکس بگیرید .

یکی از تفریحات بسیار خوب در کشتی کروز ، استفاده از خدمات ماساژ کشتی است که اگر قصد دارید از آن بهره ببرید بهتر است سریع تر رزرو کنید و چه بهتر که این کار را در روز اول انجام دهید چرا که هواداران ماساژ زیاد است و از آن جایی که مسافران کشتی هم بسیار زیاد هستند ، قطعا ظرفیت سالن های خوب ماساژ به سرعت تکمیل می گردد ، بهتر است قبل از رزرو از سالن ها دیدن کنید ، جالب است بدانید که گاهی برای نمونه ماساژ کوتاهی را نیز دریافت خواهید کرد ، بدین ترتیب می توانید بهترین سالن ماساژ را رزرو کنید .

در روز اول سفر می توانید از بسیاری امکانات کشتی بهره ببرید چرا که بیشتر آن ها نسبت به روزهای دیگر خلوت تر هستند ، بهترین مکان برای تفریح روز اول استخرها و حوضچه های آب گرم می باشند و بسیار هم خلوت هستند ، در روزهای دیگر ممکن است نتوانید به این اماکن بروید .

بهتر است که بلیط تفریحات ساحلی را از قبل رزرو نمایید ، چرا که بلیط بسیاری از این تفریحات تمام می شوند و دیگر نمی توانید از این تفریحات بهره ببرید .

اگر دوست دارید که آفتاب بگیرید ، باید بدانید که در کشتی های کروز این گونه فضاها معمولا کم هستند و اگر می خواهید که همواره مکانی برای حمام آفتاب داشته باشید بهتر است با کمی دست و دلبازی و پرداخت پول اضافه از قبل آن را رزرو نمایید تا با خیال راحت همواره و در هر زمان بتوانید در آفتاب گرم بر روی دریا کارهای مورد علاقه خود را انجام دهید .

خوب است بدانید که استفاده از اینترنت کشتی مجانی نیست و باید برای استفاده از آن هزینه پرداخت کنید ، پس اگر می خواهید هزینه اضافی نکنید بهتر است زمانی که در نزدیکی ساحل هستید و کشتی حرکت نکرده ، تماس های خود را بگیرید و اگر می خواهید از اینترنت بهره ببرید .

بهتر است که روز اول بعد از تحویل اتاقتان ، وسایلتان را بچینید و اگر می خواهید اتاق را تزیین کنید ، در این صورت هر زمان که به اتاق باز می گشت با فضایی بسیار دلچسب روبرو خواهید شد .

حتما از بالکن برای استراحت بهره ببرید چرا که چرت کوتاهی در این مکان بسیار لذت بخش است ، مهم نیست که منظره روبروی شما چه باشد ، بهتر است که در سفر هر زمان که شد خستگی را از خود دور کنید تا بتوانید بیشترین لذت را از سفر خود ببرید .

عرشه کشتی یکی از بهترین مکان ها برای دیدن مناظر و ایجاد ارتباط و پیدا کردن دوستانی است ، معمولا در این جا موزیک پخش می گردد و نوشیدنی های متنوعی می توانید میل کنید و از سفر خود بیش از پیش لذت ببرید و به تماشای غروب خورشید بر فراز اقیانوس ها بنشینید .

انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 797

به "در روز اول سفر با تور کشتی کروز چکار کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "در روز اول سفر با تور کشتی کروز چکار کنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در روز اول سفر با تور کشتی کروز چکار کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید