سخنگوی استقلال: فکری تا زمانی که بخواهد در تیم می ماند، با یکی از مدیران باشگاه برخورد خواهیم کرد

به گزارش مجله تار و سه تار، سخنگوی باشگاه استقلال گفت: با یکی از مدیران باشگاه که در بحث قراردادهای بازیکنان صحبت هایی را انجام داده بود، برخورد خواهیم کرد.

سخنگوی استقلال: فکری تا زمانی که بخواهد در تیم می ماند، با یکی از مدیران باشگاه برخورد خواهیم کرد

به گزارش خبرنگاران، حجت نظری در گفت وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره مسائل باشگاه استقلال و شرایط قرارداد بازیکنان گفت: باید توضیح بدهم چرا طرفداران نگران شرایط تیم هستند. ما هم خیلی وقت ها نگرانی داریم و حال خودمان نیز خوب نیست. طرفدار باید به جمع بندی برسد که وقتی حال آنها خوب نباشد، حال مدیریت نیز خوب نیست. کوشش می کنیم شرایط بهتر گردد و امیدوار به این باشیم که نگرانی ها را رفع کنیم.

وی افزود: میراث دار مدیریتی هستیم که تزلزل داشته و به بدهی های باشگاه اضافه نموده است. در چنین شرایطی باشگاه را با همه نواقصی که دارد، مدیریت می کنیم. با این وجود، طرفداران صحه می گذارند که شرایط باشگاه به نسبت گذشته بهتر است.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می گردد هیئت مدیره به شرط تعدیل، قراردادهای بازیکنان را امضا نموده است، گفت: خیر، چنین شرطی نداشتیم. یکی از اتفاقاتی که در آغاز فصل و حتی قبل تر از آن افتاد، ورود سازمان های بازرسی به بحث قراردادها بود. اواخر تابستان این بحث ها جدی تر شد و سازمان بازرسی گفت که بعضی از قراردادها متعارف نیست، آن هم در شرایطی که بعضی از قراردادها هنوز نهایی نشده بود. مدیرعامل وقت باشگاه باید با یک شیوه و عدد معینی اقدام به تنظیم قراردادها می کرد.

نظری ادامه داد: همه تابع توافق در قراردادها هستیم. طبق اصول مختلف حقوقی و دیگر مستندات کوشش کردیم با نظر سازمان بازرسی قراردادها را کاهش دهیم. بعضی از بازیکنان پذیرفتند و بعضی نپذیرفتند. این قراردادها ابتدای فصل ثبت شد و اکنون نسبت به قراردادها متعهد هستیم که آن را اجرا کنیم. در انعقاد قراردادها بازیکن هیچ تقصیری نداشته و طبیعی است بازیکن بخواهد با بیشترین رقم، قرارداد را امضا کند. این باشگاه است که باید بر اساس منابع و امکاناتش تصمیم بگیرد که بازیکن را به خدمت بگیرد یا نه. اینکه ذهن بازیکن با قراردادها مخدوش گردد، از طرف باشگاه رقم نمی خورد و خارج از باشگاه برنامه ریزی می گردد.

وی در خصوص اینکه بحث رقم قراردادها باعث ایجاد حواشی در استقلال شده است، توضیح داد: واقعیتش را بخواهید دنبال این نبودیم که قراردادها را تغییر دهیم. نهادهای بازرسی ورود کردند و طبق حدود اختیارات خواستیم قراردادها را تغییر دهیم و هر بازیکنی قبول کرد، آن را فسخ کردیم. اراده ما کاملا معین است و طرفدار می داند چه اتفاقی می افتد. روز گذشته یکی از مدیران باشگاه {ناصر فریادشیران مدیر آموزشگاه باشگاه استقلال} که ارتباطی به او نداشت به بحث قراردادها وارد شد و گفت که بازیکنان استقلال 60 درصد گرفته اند که حتما با او برخورد خواهیم کرد. بازیکنان بین 12،13 درصد تا 67 درصد دریافتی داشته اند، اما در پرداختی ها تفاوت وجود دارد و همه یکسان نگرفته اند. این مسئله را مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره و احمد مددی، مدیرعامل باشگاه عنوان نموده اند که در پرداخت ها تفاوت وجود دارد. یکی از مدیران باشگاه گفته که بازیکنان 60 درصد گرفته اند که اصلا درست نیست. این حرف های نسنجیده باعث ایجاد مسائل در باشگاه می گردد و برای اینکه جلوی مسائل را بگیریم، برخورد خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: کارگزار باشگاه به ما یاری نموده است که از آنها تشکر ویژه می کنیم، اما عمده پول هایی که دریافت کردیم، صرف بدهی های باشگاه شد و نتوانستیم تمام دریافتی ها را به بازیکنان بدهیم. حتما در روزهای آینده بخش بیشتری از درصد قراردادها پرداخت می گردد و مطمئنا جای نگرانی نیست. طبق صحبت با کارگزار این عزیزان کوشش می نمایند سرعت بیشتری بدهند تا مبلغ بیشتری به بازیکان پرداخت گردد.

نظری در رابطه با مسائل استقلال در خصوص شرایط تغذیه، کمپ مرحوم ناصر حجازی و ... یادآور شد: بیش از اینکه ما بخواهیم مسئولیت قبول کنیم، کمپ حجازی به بخش خصوصی واگذار شده بود و عملا نمی توانیم از آنجا استفاده کنیم. کوشش می کنیم به وسیله بخش حقوقی قرارداد بسته شده با کمپ را با توافق طرفین اقاله نموده تا از زمین آنجا استفاده کنیم. بخش های دیگری مثل مجموعه مرغوبکار با وجود اینکه وزارت ورزش و جوانان به باشگاه برگردانده، اما اختیارش دست باشگاه نیست.

وی یادآور شد: برنامه ما برای حل مسائل در کوتاه مدت، تعامل با کارگزار است. اختیارات را به کارگزار داده ایم و انصافا زحمت کشیده و یاری نموده اند، اما باز هم تأکید می کنم بیشتر امکانات پیش از حضور ما به بخش خصوصی واگذار شده است، از جمله کمپ حجازی که تا انتها سال 1400 در اختیار ما قرار ندارد. با کوشش کارگزار و همینطور یاری های طرفداران که بعضی از آنها اعلام آمادگی نموده اند امیدوارم مسائل حل گردد. قرار است برای یاری طرفداران در قالب کارت طرفداری اقداماتی صورت بگیرد که مسئولیت آن بر عهده آقای نامداری (مشاور هیئت مدیره) است.

وی در واکنش به شایعه مذاکره با جانشین محمود فکری گفت: این حرف ها از اساس کذب است و هیچ صحبتی با هیچ مربی ای نداشتیم. چندی پیش با حضور فکری در هیئت مدیره استقلال ناهار را کنار هم صرف کردیم و همه این بحث ها مطرح شد. خود فکری می داند هرگز با کسی صحبت ننموده ایم و حمایت مان کامل بوده است. تا زمانی که فکری خودش بخواهد در تیم می ماند و مورد حمایت بدون قید شرط واقع شده است.

سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا دیاباته مصدوم است یا دلیل دیگری برای بازی نکردن دارد، گفت: تا جایی که می دانم مصدوم است، اما مددی گفت که هفته گذشته بخشی از قراردادش را گرفت و فکر کنم الان طلبی نداشته باشد. در همین حد می دانم که مصدوم نیست و پولش را گرفته، اما اینکه چه ملاحظاتی وجود دارد، از آن بی اطلاع هستم.

نظری درباره شرایط بازگشت هروویه میلیچ به استقلال یادآور شد: این موضوع را در هیئت مدیره با حضور مدیرعامل باشگاه مطرح کردیم و تصمیم گرفتیم مقدمات بازگشت او به ایران فراهم گردد. تنها مسئله ما تأمین منابع ارزی است تا میلیچ برگردد. در زمان سفر مدیران وقت به قطر برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا مبلغ 50 هزار دلار از پول میلیچ ضبط شد و مددی در کوشش است این پول بازگردد.

وی در خصوص مسائل وریا غفوری توضیح داد: هیچ چیزی بین عفوری و کادر فنی و باشگاه نبوده است. آبان ماه نامه ای از طرف کمیته اخلاق به استقلال ارسال شد و از ما خواستند توضیحی درباره قرارداد غفوری داده گردد. چندی بعد ما جواب این نامه را دادیم. قرارداد غفوری در ماه بهمن منتشر شد و اینکه چرا در مقطعی که استقلال مستعد ورود به حاشیه بود انتشار یافت، جای نگرانی دارد. هنوز به نتیجه نرسیده ایم که چطور قرارداد به بیرون داده شده است. یک نسخه از قرارداد در باشگاه است، یک نسخه در هیئت فوتبال و الان هم در کمیته اخلاق. زمانی که احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال بود گفت که نهادهای نظارتی قراردادها را خواسته اند و یک نسخه نیز به این نهادها داده شده است. چون به جاهای مختلف قراردادها ارسال شده، سخت و سخت است که بدانیم از کجا به بیرون داده شده است.

سخنگوی باشگاه استقلال در رابطه با حضور افراد غیرمرتبط در تمرین این تیم گفت: این اتفاق به هیچ وجه مورد تأیید ما نیست. هر کاری نموده و خواهیم کرد آرامش در اردوگاه استقلال برقرار باشد. بعد از آن اتفاق ناخوشایند، به تیم ابلاغیه دادیم که هیچ شخص متفرقه ای در تمرین حضور نداشته باشد و اگر بنا شد میهمانی بیاید، باید با مدیریت باشگاه هماهنگ گردد.

نظری در انتها گفت: امیدوارم بازیکنان عزیز ما که انصافا با کم و زیاد باشگاه ساخته اند، در کنار کادر فنی بعضی از ناملایمت ها را به ما ببخشند. ضعف ها را می پذیریم و شبانه روز کوشش می کنیم نواقص را رفع کنیم. انتقادها را می پذیریم، اما بخشی از این انتقادها عظیم نمایی شده است. در کنار بازیکنان و کادر فنی برای نام عظیم کوشش می کنیم تا در انتها فصل بهترین نتایج را رقم بزنیم.

چرا استقلال دچار بحران اقتصادی شده است؟

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1427

به "سخنگوی استقلال: فکری تا زمانی که بخواهد در تیم می ماند، با یکی از مدیران باشگاه برخورد خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی استقلال: فکری تا زمانی که بخواهد در تیم می ماند، با یکی از مدیران باشگاه برخورد خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید