سرمربی مَرد در یک تیم لیگ برتر فوتبال بانوان، دور زدن قانون به بهانه تقویت کادر فنی

به گزارش مجله تار و سه تار، یکی از تیم های فوتبال بانوان سال جاری با به خدمت دریافت سرمربی مَرد مسابقات لیگ برتر را شروع نموده در حالی که این اقدام، خلاف قانون است.

سرمربی مَرد در یک تیم لیگ برتر فوتبال بانوان، دور زدن قانون به بهانه تقویت کادر فنی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، طبق قانون هیچ تیم بانوانی نمی تواند از مربی مَرد استفاده کند، اما یکی از تیم های فوتبال بانوان این کار را انجام داده است. این تیم قبلا یکی از بازیکنان خود را به عنوان مربی انتخاب می کرد تا تیم را هدایت کند، اما سال جاری تصمیم گرفت از سرمربی مَرد برای کسب نتایج بهتر استفاده کند. از طرفی قرار بود یکی از بازیکنان که مصدوم است و یک ماه دیگر به مسابقات می رسد به عنوان یاری مربی تیم را مربیگری کند که گویا به وی اجازه این کار داده نشده است.

با توجه به اینکه این مربی مرد نمی تواند در بازی ها به عنوان سرمربی روی نیمکت حضور داشته باشد، در بازی گذشته یکی از بازیکنان از روی نیمکت، سایر هم تیمی هایش را هدایت کرد که البته در این امر هم چندان پیروز نبود.

این تیم به دنبال یاری مربی برای هدایت تیمش است اما با گذشت دو هفته از مسابقات لیگ برتر نتوانسته است مربی مد نظر خود را استخدام کند.

این تیم کادر فنی خود را با هدف کسب نتایج بهتر در مقایسه با سال گذشته تغییر داده، اما در دو بازی نخست لیگ برتر ناپیروز بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 444

به "سرمربی مَرد در یک تیم لیگ برتر فوتبال بانوان، دور زدن قانون به بهانه تقویت کادر فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی مَرد در یک تیم لیگ برتر فوتبال بانوان، دور زدن قانون به بهانه تقویت کادر فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید