صادقی: درباره آغاز لیگ تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم، وظیفه ما تمکین به قوانین است

به گزارش مجله تار و سه تار، سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید این تیم درباره آغاز لیگ از سازمان لیگ تمکین می نماید.

صادقی: درباره آغاز لیگ تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم، وظیفه ما تمکین به قوانین است

ابراهیم صادقی در گفت وگو با خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: با توجه به مجوزی که صادر کردند پیش ازآغاز تمرینات از همه مجموعه تیم تست کرونا گرفته شد و فقط تست یکی از بازیکنان جوان مثبت بود که بعد از چند روز تست این بازیکن هم منفی بود که به ما اضافه شد. ما تا به حال دو ملاقات محبت آمیز برابر پرسپولیس و نساجی برگزار کردیم و تا به حال هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته زمانی که قصد داشتیم تمرینات را آغاز کنیم، بازیکنان نگران بودند اما با تمهیداتی که باشگاه در نظر گرفته بود، مسئله ای به وجود نیامد. ما تا به حال سه مرحله تست کرونا دادیم و خوشبختانه در دو مرحله آخر مورد مثبتی نداشتیم.

صادقی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره انتشار نامه با امضای بعضی مربیان و بازیکنان که خواهان تعطیلی لیگ شده بودند هم گفت: در زمانی که بیماری کرونا در اوج خودش بود، من صحبت کردم و گفتم درباره ادامه لیگ کارشناسان باید نظر بدهند. الان هم می گویم اگر ستاد مبارزه با کرونا مجوز بازی ها را می دهد و این بیماری کسی را تهدید نمی کند، باید بتوانیم بازی کنیم. شغل ما هم فوتبال است و باید ادامه بدهیم. واقعا اگر از نظر وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا شرایط مساعد است، ما مسئله ای برای ادامه لیگ نداریم.

وی توضیح داد: تا به حال چنین اتفاقی در جهان رخ نداده بود که به خاطر یک بیماری مسابقات تعطیل گردد. به هر حال از یک جایی باید آغاز کنیم و تا جایی که می توانیم پروتکل ها را رعایت کنیم اما اینکه در آینده چه اتفاقی رخ می دهد، قبل پیش بینی نیست. نهاد بالا دستی ما یعنی فدراسیون فوتبال و ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گرفته اند که مسابقات آغاز گردد، ما هم وظیفه داریم تمکین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال که چند درصد پروتکل های ابلاغی قابل اجرا است، گفت: باشگاه ما به خوبی خیلی از موارد را رعایت نموده است. ما سه مرحله تست کرونا دادیم و رختکن ها همواره ضدعفونی می گردد و بازیکنان هم قبل از آغاز تمرین، معاینه می شوند. در همین معاینات ما موارد مشکوک داشتیم که از آن ها خارج از تیم تست کرونا گرفته شد تا از سلامتشان اطمینان حاصل کنیم اما مواردی همچون پرواز چارتر و هتل است که رعایت آن ها اجرایی نیست. شما فکر می کنید چند باشگاه در لیگ برتر از نظر اقتصادی توانایی دارند که پرواز چارتر نمایند؟ یا هتلی رزرو نمایند که به صورت اختصاصی باشد؟ باشگاه های ما بدهی زیادی دارند و هر ساله با سختی این بدهی ها را پرداخت می نمایند. این موارد واقعا قابل اجرا نیست.

وی در انتها اعلام نمود: تیم ما جوان ترین تیم تاریخ لیگ برتر است. جدول امتیازات به هم نزدیک است و با یک امتیاز می توانید دو پله در جدول صعود کنید. با توجه به اینکه تیم جوانی داریم، فکر می کنم با آغاز مسابقات ما سریع تر به آمادگی مطلوب برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1015

به "صادقی: درباره آغاز لیگ تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم، وظیفه ما تمکین به قوانین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: درباره آغاز لیگ تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم، وظیفه ما تمکین به قوانین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید