عکس عجیب بهاره رهنما ، باور نمی کنید عکس خانم بازیگر باشد!

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران: عکس بهاره رهنما در دروان کودکی اش در فضای مجازی منتشر شد و مردم واکنش های بسیاری به آن نشان دادند.

عکس عجیب بهاره رهنما ، باور نمی کنید عکس خانم بازیگر باشد!

بهاره رهنما با فیلم افعی وارد دنیای سینما شد. بهاره رهنما به تازگی با امیرخسرو عباسی ازدواج نموده است. بهاره رهنما یکی از بازیگران پرحاشیه است که تمام اقدامات او انعکاس بسیاری در فضای مجازی دارد. بهاره رهنما عکس جدیدی در فضای مجازی مجازی منتشر نموده است. بهاره رهنما اخیرا برند عطری را فراوری نموده است.

به گزارش خبرنگاران، بهاره رهنام یکی از بازیگران پرحاشیه است که مردم بیشتر اخبار این سلبریتی را به طور مدام دنبال می نمایند. اخیرا هم عکسی از دوران کودکی این خانم بازیگر در فضای مجازی منتشر شده است. این عکس ذوق و خنده بسیاری از کابران را در پی داشت.

در ادامه عکس بهاره رهنما را در کودکی و بزرگسالی مشاهده می کنید.

وسواس بهاره رهنما برای نقش زن جوان

یکی از جالب ترین خواسته های بهاره رهنما از دنیای هنر این است که فقط تصویر جوان او به یادگار بماند. این یعنی تا وقتی که نقش زنان جوان به او بدهند بازی می نماید ! (البته این را بگوییم که او این روزها ممنوع التصویر شده و نمی تواند در صدا و سیما بازی کند) بهاره رهنما بازیگر زن مشهور و جنجالی می گوید دوست دارد همواره نقش های جوان داشته باشد و آنچه از او باقی می ماند (تصویر ثبت شده در فیلم ها و سریال ها برای آیندگان) جوانی او باشد. شاید این حرف بهاره رهنما فقط کلاس گذاشتن نباشد ! چون او به تازگی در حال کار روی فیلم جدیدش برای کارگردانی است و احتمالا دیگر نخواهد مثل سابق به عنوان بازیگر فعالیت کند تا همان گردد که می گوید : مردم چهره جوان او را در فکر داشته باشند.

بهاره رهنما پولدارتر از حاجی است

بهاره رهنما در واکنش به اینکه می گویند به علت پولدار بودن حاجی با او ازدواج نموده است می گوید که موقع ازدواج از حاجی پولدارتر بوده و حاجی مسائل اقتصادی زیادی داشته است. البته بهاره رهنما در بخش دیگر صحبت هاش می گوید که کلا آدم پولداری نیست و از او پولدارتر در ایران زیاد است، التبه این صحبت را نمی توان درست یا غلط پنداشت چرا که قطعا هیچ کس ادعا نمی نماید بهاره رهنما پولدارترین شخص ایران است چرا که افراد ثروتمند زیادی هستند ولی قطعا او عایدی بسیار زیادی از مجموعه کلینیک های زیبایی و تبلیغات اینستاگرامی اش دارد. بهاره رهنما یکی از بازیگران بسیار فعال در اینستاگرام است که تبلیغات بسیار زیادی در پیج خود انجام می دهد (هم برای برند های تجاری خودش و حاجی و هم برای سایرین) و انتظار می رود ثروت زیادی از اینستاگرام خود کسب کند.

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1778

به "عکس عجیب بهاره رهنما ، باور نمی کنید عکس خانم بازیگر باشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس عجیب بهاره رهنما ، باور نمی کنید عکس خانم بازیگر باشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید