فومن، میزبان یک روزه راهنمایان گردشگری کشور

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران/گیلان فرماندار فومن از برگزاری تور یک روزه راهنمایان گردشگری کشور در این شهرستان اطلاع داد.

فومن، میزبان یک روزه راهنمایان گردشگری کشور

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا با تور هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر حسین اسماعیل پور در جلسه هماهنگی برگزاری تور یک روزه راهنمایان گردشگری کشور در فومن که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، با بیان این که گیلان با توجه به دارا بودن جاذبه های گردشگری میزبان راهنمایان گردشگری کشور می گردد، اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری، فومن نیز پذیرای یک روزه راهنمایان گردشگری کشور خواهد بود.

وی با بیان این که زمان برگزاری جشن راهنمایان گردشگری کشور در گیلان اول تا چهارم اسفندماه است، اضافه نمود: در یکی از روزهای مذکور، فومن مقصد راهنمایان گردشگری کشور خواهد بود.

اسماعیل پور اعلام کرد: شهرک تاریخی ماسوله یکی از مکان هایی است که برای بازدید راهنمایان گردشگری کشور در فومن در یکی از روزهای مذکور در نظر گرفته شده است. بازدید از موزه میراث روستایی و تالاب انزلی از دیگر مکان های در نظر گرفته شده برای بازدید راهنمایان گردشگری در گیلان است.

وی با اشاره به حضور 800 راهنمای گردشگری از سراسر کشور در این تور یک روزه گفت: همه تلاشمان معرفی و شناساندن بیشتر فومن، جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری منطقه است.

فرماندار فومن بر ضرورت تأمین امنیت و آسایش برای راهنمایان گردشگری در زمان حضور در شهرستان تأکید و اعلام کرد: تهیه بسته های فرهنگی شامل سی دی و کتابچه معرفی همه جانبه فومن، شناسنامه فرهنگی فومن، اسامی واحدهای اقامتی، پذیرایی، آدرس، نقشه باید در دستور کار قرار گیرد.

دهمین جشن راهنمایان گردشگری کشور به میزبانی گیلان با رویکرد آموزشی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 668

به "فومن، میزبان یک روزه راهنمایان گردشگری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فومن، میزبان یک روزه راهنمایان گردشگری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید