منصوریان: بازیکنان من 5 ماه است پول نگرفته اند اما برای تیم صنعت نفت جان می دهند، طرفداران به موقع سر تمرین ما آمدند

به گزارش مجله تار و سه تار، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به تمجید از شاگردان خود پرداخت که با وجود عدم دریافت حق و حقوق شان به زعم او برای این تیم جان می دهند.

منصوریان: بازیکنان من 5 ماه است پول نگرفته اند اما برای تیم صنعت نفت جان می دهند، طرفداران به موقع سر تمرین ما آمدند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از آبادان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان گفت: ابتدا به تیم نفت مسجدسلیمان که همتای خودمان و از زیرمجموعه های وزارت نفت است، خوش آمد می گویم. امیدوارم هر دو تیم و تیم پارس جم، در بحث مسائل اقتصادی بتوانند در سال تازه با تفکرات آقای اوجی وزیر تازه نفت، شرکت پالایش و پخش و شرکت ملی نفت مسائل را پشت سر بگذارند. در آینده ای نزدیک قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد.

وی درباره اینکه فرماندار آبادان اعلام نموده است صنعت نفت خودش مشکل خود را حل نماید و اینکه اعلام شده بود شنبه پول برای شورای تأمین واریز می شود، اما این مسئله نیز تکذیب شده است، گفت: من صحبت های آقای فرماندار را خواندم و به فرمانداری هم رفتیم که ایشان به استانداری رفته بود برای حل مسائل صنعت نفت. خبرهای خوبی وجود دارد که مسائل به زودی حل می شود و فکر می کنم فرماندار تازه هم فضای آبادان را می داند. فکر می کنم یک سوءتفاهم زمانی بوده و ما زمانی را معین ننموده بودیم که شنبه حتماً تزریق اقتصادی داشته باشیم، چون امکان پذیر نیست. انتظاری که از فرماندار جوان مان که برادر کوچک من است، داریم این است که کاری که فرماندار قبلی نکرد، او انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به مسائل اقتصادی این تیم که قرار است از سوی شورای تأمین حل شود، گفت: تنها چیزی که ما نیاز دارم، تأیید شورای تأمین است که به فرماندار و استاندار برمی شود. فکر می کنم امروز فضای آبادان را کاملاً درک کردند و باید به آنها خوش آمد بگویم که اولین روزهای مدیریتی شان در سطح کلان شهر آبادان است و امیدوارم با کاری که می نمایند، لبخند روی لبان طرفداران ما بیاید. قطعاً می دانم که تا روز شنبه امکانپذیر نیست، اما اگر آقای فرماندار بتواند زیرمجموعه خود را راضی کند که امضا نمایند، قطع به یقین، 60 درصد راه مان را در این فصل رفته ایم.

منصوریان بعلاوه با اشاره به تغییر و تحولات در حوزه ورزش وزارت نفت اعلام نمود: وزیر نفت در حوزه پالایش و پخش، انتصاباتی داشتند که آقایان سالاری و زیار، تفکراتی دارند که در آن هم برطرف مسائل کوتاه مدت ما و هم برطرف مسائل تیم های نفتی دیده شده است. این عیب است اگر تیمی حرفه ای شد پول نگیرد و اگر آماتور شد، پول خوب بگیرد. آنها در کوشش هستند تا این مشکل را حل نمایند. اگر در بلندمدت مشکل بند ج حل شود، تیم های نفتی از تیم های ثروتمند خواهند شد و آن موقع بازیکنان و مجموعه های مختلف، لحظه شماری خواهند کرد به اینجا بیایند. هر چند امروز هم که من اینجا سرمربی هستم، می گویم هر کسی به اینجا می آید باید افتخار کند.

وی اضافه نمود: من و کادرم هنوز پول نگرفتیم، اما کار کردن در اینجا یک لذت و عشق دارد. طرفداران ما بی ریا به تمرین آمده بودند و یک ساعت تیم ما را تشویق کردند. امروز هم پیرمردها به تمرین ما آمدند که باید دست آنها را ببوسم. با حضور طرفداران در تمرین، شکل تمرین ما عوض شد و سرعت پیدا کرد. قطع به یقین، این هفته بخش اعظمی از مسائل ما حل می شود. قصد نداریم با صحبت هایی که می کنیم فرماندار خود را تحت فشار بگذاریم. این درست که او 10 سال از من کوچک تر است، اما او مسئولیت شهر را به عهده دارد و خودش به طور کامل شهر را می شناسد. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند که مسائل حل شود. ما 21 دی شهر را ترک می کنیم و حوالی 7 بهمن به شهر بر می گردیم و اگر در این فاصله برای ما اتفاقات مثبت اقتصادی رخ بدهد، خیلی برای بازیکنان و تیم ما مهم است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعلام نمود: یک زمانی عزم وزارت نفت ندادن پول بود و آنهم به دوره علیرضا منصوریان در نفت تهران بر می گشت. همه جا بن بست بود و دیوارهای بتنی روی باشگاه های نفتی کشیده بودند و نفت مسجدسلیمان، تهران، صنعت نفت و جم فرقی نداشت، اما حالا این دیوارها ریخته شده و تفکرات غلط برداشته شد. عزم جزم شده است تا یاری نمایند و اگر ما مشکل قانونی داریم، به وسیله اسپانسر و قرض پول، سعی دارند این مشکل را حل نمایند. من قول همه نوع همکاری را گرفته ام و به بازیکنان هم گفتم، زمان برای گرفتن پول وجود دارد، اما اگر در مسابقات زمان را از دست بدهیم، تیم ها نمی آیند دوباره با ما بازی نمایند، چون لیگ جهت خودش را مانند یک اتوبوس در حال حرکت طی می نماید.

منصوریان پس از هفت دقیقه صحبت درباره مسائل غیرفنی در خصوص ملاقات با نفت مسجدسلیمان گفت: بازی بسیار سختی داریم، چون تفکرات سرمربی نفت مسجدسلیمان را به طور کامل می شناسم. او دوست خوب و همکار من است و فقط می توانم بگویم بازی قشنگی می شود. کمالوند هم جزو مربیانی است که میل به فوتبال بازی کردن دارد و مثل خود من، میل به حمله او خوب است. ما هم که از قبل و بازی جام حذفی، انتخاب خودمان را کردیم. به طرفداران قول دادم با دو مهاجم بازی کنم و این مسئله را سعی داریم عملیاتی کنیم. امیدوارم بتوانیم با کوشش بچه ها که مزد آنها، کسب سه امتیاز است، پیروز بازی باشیم. هرچند بازی سختی خواهد بود و بررسی آنها را دیده ام.

وی ادامه داد: ما و نفت مسجدسلیمان فقط پول نداریم و وقتی شما به تیمی سه گل می زنید و همان تیم مقابل صدرنشین لیگ، مساوی می نماید، از نظر توانایی برابر هستید. به جز دو سه تیم صدر جدولی، بقیه تیم ها برابر هستند. ما اینجا با استقلال و گل گهر مساوی کردیم و مقابل پرسپولیس هم می توانستیم گل مساوی را بزنیم. فکر می کنم تفاوت های اقتصادی، شرایط روحی خوب را ایجاد می نماید و وقتی شما دغدغه اقتصادی نداشته باشید، شب راحت می خوابید و تمام انرژی را می گذارید. آن موقع اگر بازیکن من خوب نباشد، می توانم گوش او را بگیرم، اما وقتی بازیکن پنج ماه پول نگرفته است، باید اول از همه مسائل روحی و سمت چپ و راست سر او را درست کنم که مغزش در اختیار تیم باشد. بازیکنان من برای این تیم جان می دهند و تیم طالب ریکانی وقتی به زمین می رود، هیچ ترسی ندارد. ما در هر بازی سر و بینی شکسته داریم که یعنی تیم ما با تمام وجود می جنگد. امیدوارم که فردا که از استادیوم خارج می شویم، سه یاالله بگوییم که نشانه گرفتن سه امتیاز است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه محمد طیبی در بازی فردا در اختیار تیم است درباره اینکه تیمش با چه شرایطی وارد این مسابقه خواهد شد، گفت: ما در سه قسمت به سه بازیکن، نقش های مختلف دادیم که در نهایت نقش اصلی را طالب ریکانی در اختیار دارد. محمد طیبی هم در دفاع نقش دارد که جوان های ما را رهبری می نماید و در آینده نزدیک هم محمد اهل شاخه را به تیم اضافه می کنیم. در خط هافبک هم ما چند بازیکن داریم که در حال رشد هستند و رهبری قسمت بالای تیم ما هم در اختیار طالب ریکانی است. تیم ما تا قبل از بازی با مس رفسنجان به یک هماهنگی رسیده است و به بازیکنان گفته ام بازی با مس را فراموش نمایند. نمی خواهم برد تیم مس را زیر سؤال ببرم، آنها زحمت کشیدند و هیچ بهانه ای نداریم و نتیجه یعنی ما عملکرد خوبی نداشتیم، اما تیم ما کم کم به هماهنگی رسیده است.

منصوریان اضافه نمود: ما با همان روش سه چهار بازی قبلی جلو می رویم. برای ما فرقی ندارد شروین بزرگ گل بزند یا بیت سعید، امیری، جبیره یا شریعت، فقط می خواهم تیمم برنده از بازی بیرون بیاید. ترجیح می دهم تا انتها فصل گل های زده ما بین همه تیم تقسیم شود. در بازی قبلی محمد طیبی، غبیشاوی و بیت سعید گل زدند و این هفته سه نفر دیگر گل بزنند. فقط به برد فکر می کنیم و اگر به این تفکر برسیم، روز خوب مان است. هفته پیش شکل تیمی مان درست شده بود، اما در رفسنجان یک سکته کوچک به خود و تیم مان دادیم. ما چهار بازی سخت در پیش داریم که برای این چهار بازی به تیمم خوشبین هستم. ان شاءالله از این چهار صخره بگذریم 20 روز تعطیل هستیم که فقط بازی محبت آمیز خواهیم داشت و براساس برنامه سه بازی در استان و دو بازی خارج از استان برگزار می کنیم.

وی درباره اینکه تیمش دو روز تمرین نکرد و یک روز هم با حضور طرفداران تمرین کرد و آیا به لحاظ جسمی، روحی و روانی برای بازی با نفت مسجدسلیمان آماده هستند یا نه، گفت: روح و روان با شرایط فیزیکی و جسمانی در یک نمودار هستند که با هم بالا و پایین می فرایند. اگر شما به لحاظ فیزیکی خوب باشید و روحی خوب نباشید، کیفیت نخواهید داشت و اگر روحی هم خوب باشید، فیزیکی خوب نباشید، باز هم کیفیت اُفت می نماید. ما دو روز تمرین نکردیم که آن ضعف جزئی فیزیکی را با حضور طرفداران جبران کردیم و باتری مان شارژ شد. طرفداران به موقع سر تمرین آمدند و به دستیارانم گفتم که دو روز تعطیلی جبران شد. چون وقتی طرفداران روی سکو می آیند، یعنی مطالبه گرها آمده اند و انرژی را به تیم منتقل می نمایند. خبر هم نداریم آن 30 درصدی که می گفتند به استادیوم می آیند چه شد، اما امیدوارم نوبت به ما هم برسد، چون همواره به عنوان میهمان به آبادان می آمدم و جرأت نداشتم سرم را در استادیوم بالا بیاورم، اما حالا که اینجا سرمربی شده ام، امیدوارم اجازه بدهند طرفداران را از نزدیک ببینیم و آنها را لمس کنیم. قول می دهم که نیم درصد هم اضافه تر به استادیوم نیایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2016

به "منصوریان: بازیکنان من 5 ماه است پول نگرفته اند اما برای تیم صنعت نفت جان می دهند، طرفداران به موقع سر تمرین ما آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: بازیکنان من 5 ماه است پول نگرفته اند اما برای تیم صنعت نفت جان می دهند، طرفداران به موقع سر تمرین ما آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید