موسسات یاری رسان وارد سیستم بانکی می شوند، باید معین گردد نیازمند ار کجا یاری می گیرند

به گزارش مجله تار و سه تار، معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موسسات یاری رسان با وارد شدن به سیستم بانک مرکزی دیگر همپوشانی ندارند.

موسسات یاری رسان وارد سیستم بانکی می شوند، باید معین گردد نیازمند ار کجا یاری می گیرند

احمد میدری معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درباره همپوشانی سازمان های مردم نهاد برای احتیاجمندان گفت: روشی که در سال 1400 دیده شده که کار تازه ای در کشور رخ بدهد تصویب گردد این است کلیه موسساتی که به مردم یاری می نمایند حتی موسسات خیریه، طریق فعالیت های اقتصادی خود را سیستم بانکی سانتا و پایا انجام دهند یعنی پرداختی که دارند هزینه ای ندهند وقتی به وسیله سانتا و پایا گردد.

وی ادامه داد: در این سیستم موسسات با وارد شدن به سیستم بانک مرکزی با زدن عدد 100 و شناسانه فرد مورد نظر می تواند ببیند که احتیاجمند از کدام موسات یاری می گیرد یعنی پرداخت نماینده و دریافت نماینده معین می گردد.

معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: یک زمانی شدت مشکل فرد اینقدر زیاد است یاری ها جبران احتیاج ها را نمی نمایند تصمیم به عهده موسسات است بدانند یک فرد از کجا ها یاری می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1545

به "موسسات یاری رسان وارد سیستم بانکی می شوند، باید معین گردد نیازمند ار کجا یاری می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسات یاری رسان وارد سیستم بانکی می شوند، باید معین گردد نیازمند ار کجا یاری می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید