نامزدی سریال The Morning Show اپل تی وی پلاس در گلدن گلوب 2020

به گزارش مجله تار و سه تار، سریال The Morning Show یکی از اولین تولیدات سرویس استریم ویدیوی اپل یا همان اپل تی وی پلاس است که با موضوع جذاب خود توانسته در همان فصل اول به محبوبیت بالایی برسد. درست یک روز پس از این که بیلی کروداپ، بازیگر شخصیت فرد، برای بازی در این سریال نامزد کسب جایزه منتخب منتقدین شد؛ این سریال نیز نامزدی بهترین سریال درام تلویزیونی یکی از مهم ترین جشنواره های پیش رو، یعنی گلدن گلوب 2020 را کسب کرد.

نامزدی سریال The Morning Show اپل تی وی پلاس در گلدن گلوب 2020

از وبلاگ هم نفس دیدن فرمایید.

بامداد دوشنبه، انجمن خبرنگاران خارجی هالیوود، فهرست نامزدهای دریافت جوایز گلدن گلوب 2020 را اعلام نمودند که نام سریال The Morning Show به عنوان نامزد دریافت بهترین سریال درام تلویزیونی، در کنار آثار جذاب دیگری مانند Big Little Lies محصول HBO و The Crown محصول نتفلیکس، به چشم می خورد. همچنین، دو بازیگر اصلی این سریال، جنیفر انیستون (در نقش الکس لوی) و ریس ویترسپون (در نقش بردلی جکسون) در کنار ستارگانی همچون مریل استریپ، نیکول کیدمن و جودی کومر به عنوان نامزدهای دریافت عنوان بهترین بازیگر زن درام معرفی شده اند.

البته اپل پیش از این نیز با سریال Carpool Karaoke که اجرای آن را جیمز کوردن بر عهده داشت و به طور اختصاصی برای کاربران اپل موزیک تهیه شده بود، دو جایزه امی را دریافت کرد. اما انتخاب The Morning Show در واقع اولین نامزدی سرویس اپل تی وی پلاس در جشنواره های سینمایی و تلویزیونی است. این انتخاب در حالی صورت گرفت که به تازگی منتقدین در آنالیز های خود به سردی از این سریال استقبال کردند. کری ارین و میمی لدر، تهیه کنندگان این اثر، اکثر نقدهای منفی را با عنوان حمله به اپل و نه نقد و آنالیز سریال تعبیر نموده اند. لدر در کنفرانسی رسانه ای که ماه گذشته در لس آنجلس برگزار شده بود اعلام نمود:

اما بر خلاف تمامی نقدهای منفی، سریال The Morning Show یکی از 5 گزینه اصلی کسب جایزه گلدن گلوب 2020 برای بهترین سریال درام تلویزیونی است. این سریال به حواشی و مسائل ایجاد شده برای یک شبکه تلویزیونی می پردازد که به مدت 15 سال یک شوی صبحگاهی محبوب را برای مردم آمریکا فراوری می نموده و اکنون یکی از مجریان محبوب این برنامه به نام میچ کسلر با بازی استیو کرل، به اتهام آزار جنسی همکاران خود متهم شده و بخشی از توجهات به جنبش MeToo# را به خود اختصاص داده است. این جنبش که مدتی است به بحث داغ رسانه های سینمایی تبدیل شده، در واقع کمپینی برای انعکاس صدای افرادی است که در دنیای رسانه و به خصوص هالیوود مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

وب سایت The Golden Derby که به اخبار مربوط به جوایز را پوشش می دهد، اعلام نموده است که بخشی از موفقیت این سریال در کسب نامزدی گلدن گلوب به تازه وارد بودن اپل و سرویس اپل تی وی پلاس در حوزه فیلم و سریال مربوط است:

هفتاد و هفتمین مراسم اعطای جوایز گلدن گلوب در روز پنجم ژانویه 2020 برگزار خواهد شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 561

به "نامزدی سریال The Morning Show اپل تی وی پلاس در گلدن گلوب 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدی سریال The Morning Show اپل تی وی پلاس در گلدن گلوب 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید