نظافت سریع و با کیفیت به روش آن واش

به گزارش مجله تار و سه تار، زندگی روزمره گاهی آنقدر سریع شده است که گاهی حتی چند دقیقه برای ساده ترین کارها نمی توانیم وقت بگذاریم.

نظافت سریع و با کیفیت به روش آن واش

بردن خودرو به کارواش، شست و شوی فرش ها و مبل ها و نظافت منزل و راه پله مسائلی است که نمی گردد مدت زیادی به تعویق انداخت و نه می توان با حجم کارهای روزمره و در میان خستگی ها و استرس های روزانه، زمان مناسبی را برایش خالی کرد.

از طرفی حتی اگر بتوان زمان مشخصی را به این امور اختصاص داد معمولا باید این مسأله را در نظر داشت که سفارش شست و شوی مبل و فرش در همان روزی که تصمیم گرفته اید برایش زمان بگذارید انجام نمی گردد و قرار است چند روزی خانه تان به هم ریخته باشد.

برای رفتن به کارواش همین مسأله به شکل دیگری مطرح است. زیرا باید زمانی را صرف رسیدن به کارواش مورد اعتمادتان کنید و بعد هم منتظر شوید نوبت تان برسد و کارتان انجام گردد. انجام تمام این مراحل باعث می گردد روال بسیاری از کارهای خدمات نظافتی را عقب بیندازیم.

همین ایده باعث شده تا شرکت نوآوران فرهام سرزمین پارس شکل بگیرد و کوشش کند با ارائه خدمات متنوع نظافتی، احتیاج شما را به پاکیزگی در محیط منزل یا خودرو را پاسخ بدهند.

فرهاد الیاسی، مدیرعامل شرکت نوآوران فرهام سرزمین پارس درباره اینکه چه شد ایده راه اندازی این کسب وکار به ذهنش رسید به جام جم می گوید: خیلی وقت ها که به کارواش می رفتم با وجود اینکه زمان زیادی را در نوبت می ماندم از نوع شست و شو راضی نبودم و همین مسأله باعث شد به فکر روش های جایگزین شست و شوی خودرو با آب بیفتم. پس از مدتی مطالعه و آنالیز کاروهاش های خارج از ایران، با محصولی مبتنی بر فناوری نانو آشنا شدم که می تواند در پاکیزگی و حفظ رنگ خودرو مؤثر باشد. سپس به آرامی با همکاری گروهمان سعی کردیم این محصول را در شهر ساری فراوری کنیم.

چشم اندازهای پیش روی آن واش

الیاسی مدیرعامل شرکت می گوید: برای ارتقای اپلیکیشن در نظر داریم بخش های متنوعی که مربوط به خدمات نظافتی است را هم به اپ اضافه کنیم تا بتوانیم خدمات گسترده تر و کامل تری را متناسب با تمام احتیاجهای افراد جوابگو باشیم. برای مثال خدمات نظافت راه پله و داخل منزل را هم اضافه کنیم. ایده دیگری که برای عملیاتی شدنش کوشش می کنیم، تبدیل شدن آن واش به پلتفرمی برای حوزه خدمات نظافتی در کشور است، بستری که بتواند خدمات مختلف در این حوزه را به مشتریان معرفی نموده و راه ارتباطی بین آنان و ارائه دهنگان این سرویس ها باشد. به همین منظور شرکت نوآوران فرهام سرزمین پارس برای پذیرش نمایندگی فعال از سراس کشور اعلام آمادگی می نماید.

خدمات آن واش در یک نگاه کارواش آنلاین در مقابل منزل

شما می توانید با استفاده از وب سایت، تماس تلفنی یا با نصب نرم افزار همراه آن واش اندروید، iOS و همچنین وب اپلیکیشن در انواع گوشی ها، موقعیت خود را به راحتی اعلام کنید و با معین زمان مورد نظر و انتخاب نوع خدمات خود، از خدمات آنلاین آن واش بهره ببرید.

خشکشویی با بهترین کیفیت

درخواست خود را به وسیله اپلیکیشن یا به وسیله تماس تلفنی ثبت کنید تا سفیران آن واش به محل مورد نظر شما مراجعه نمایند، البسه و منسوجات شما را دریافت و به محل آن واش برده و پس از انجام خدمات در زمان از قبل معین شده به شما تحویل دهند.

قالیشویی در منزل در کوتاه ترین زمان

وقتی فرشی را به قالیشویی می سپارید معمولا حدود چند روز زمان ضروری است تا با کیفیت خوبی شسته و خشک گردد. اما در اپلیکیشن آن واش شما از زمانی که تصمیم می گیرید قالی خانه تان را بشویید تا زمان اجرا و تحویل قالی تمیز شده فقط چند ساعت زمان ضروری است. آن واش انواع موکت، فرش های معمولی، فرش های ابریشم و طرح ابریشم را شست وشو و لکه گیری می نماید.

مبل شویی با بهترین دستگاه ها

خدمات مبل شویی آن واش با استفاده از به روزترین دستگاه ها و مرغوب ترین مواد در محل مشتری انجام می گردد. شما می توانید چهار ساعت پس از دریافت خدمات از مبل خود بهره ببرید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن آن واش

صرفه جویی در زمان و انرژی

آن واش برای زمان هایی که افراد عجله دارند و نمی توانند به دلیل ترافیک یا مسأله دیگری خود را به کارواش برسانند، صرفا با ثبت درخواست در اپلیکیشن، خدمات کارواش را مقابل منزل خود تحویل می گیرند. به این ترتیب زمان انتظار در صف کارواش و رفت وآمد و مصرف بنزین و انرژی کاهش پیدا نموده و خدمات با بهترین کیفیت به مشتری ارائه می گردد.

استفاده از مواد نانو و کاهش مصرف آب

در کشورهای پیشرفته شست و شوی خودروها به جای اینکه با آب پرفشار انجام گردد به یاری نوعی مواد نانو که قابلیت تمیزنمایندگی بالایی دارند انجام می گردد. شرکت نوآوران فرهام سرزمین پارس با یاری آزمایشگاهی در شهر اصفهان به روش مهندسی معکوس این مواد را فراوری نموده و هم در کارواش آن واش از آن استفاده می نماید و هم فروش برای استفاده خانگی دارد.بهره گیری از این مواد نانو در شست و شوی خودرو باعث می گردد میزان آب مصرفی در مقایسه با کارواش های معمولی بسیار پایین بیاید. آن واش در حال راه اندازی خط فراوری اختصاصی فراوری مواد شستشو خودرو بدون آب تحت این برند است تا با فراوری این مواد در مقیاس عظیم تر بتواند این مواد را در فروشگاه های فیزیکی و مجازی در سطح کشور به فروش برساند.

کیفیت بالای شست و شو و از بین نرفتن رنگ خودرو

شست وشوی خودرو با آب پرفشار در روش های معمولی عموما باعث بورشدن رنگ خودرو می گردد. زیرا به مرور زمان در اثر شدت آب و بلافاصله قرارگرفتن در معرض نور آفتاب مواد رنگِ به کاررفته در خودرو تغییر پیدا می نماید. اما مواد نانو این مشکل را ایجاد ننموده و در عین حال کیفیت بسیار بالایی هم در تمیزکردن بدنه خودرو دارد.

راه های ارتباط با آن واش

وبسایت: onwashapp.ir

ایمیل: [email protected]

تماس: 01133253589

آدرس: ساری، خیابان خیام، ساختمان مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری، طبقه اول، واحد 120.

مریم ملی - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1604

به "نظافت سریع و با کیفیت به روش آن واش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظافت سریع و با کیفیت به روش آن واش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید